ارسال به دیگران پرینت

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس:

با تولید کالاهای رقابتی جهش تولید رقم خواهد خورد

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی جهش تولید محقق می شود که ما تولیدی رقابتی هم از بعد کیفیت و هم از بعد قیمت داشته باشیم.

با تولید کالاهای رقابتی جهش تولید رقم خواهد خورد

علی بختیار در گفت‌وگو درباره ملزومات اجرایی شدن جهش تولید در سال جاری، بیان کرد: مقام معظم رهبری سال جاری را جهش تولید نامگذاری کردند. باتوجه به فرمایشات رهبری ما باید به سمت انجام اقداماتی برای ایجاد فضای مناسب تولید و ساختن اقتصادی غیر نفتی و پویا برویم.

وی در ادامه اظهار کرد: رونق تولید و جهش در این حوزه، پیشرفت و توسعه کشور را در همه حوزه ها رقم خواهد زد. اینکه امسال مقام معظم رهبری پس از شعار رونق تولید بر روی کلید واژه جهش تولید تاکید دارند، ایجاد زیرساخت ها و الزامات لازم برای تولید است. در سال ۹۸ کشور با مشکلات جدی از باب درآمدهای نفتی روبرو شدیم. اما این سختی کشور را در مسیری قرار داده که از درآمدهای نفتی فاصله گرفته و بر روی نیروی انسانی و ظرفیت های داخلی تمرکز کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: با تکیه بر ظرفیت های داخلی و نیروی انسانی داخلی و حمایت از شرکت های دانش بنیان می توان به سمت تولیدی با کیفیت همراه با استانداردهای بین المللی رفته و در نهایت کالایی رقابت پذیر به جامعه و حتی بازارهای بین المللی عرضه کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: زمانی جهش تولید محقق می شود که ما تولیدی رقابتی هم از بعد کیفیت و هم از بعد قیمت داشته باشیم. زیرساخت ها و مقدمات فراهم شده و باید در سال ۹۹ حرکت در این حوزه آغاز شود. مجلس و دولت باید دست به دست هم داده تا فضا را برای سرمایه گذاری مهیا کنند و نقدینگی موجود در کشور را به فضای تولید هدایت کنند.

بختیار در پایان گفت: مجلس و دولت باید سرمایه گذاری در حوزه تولید را برای سرمایه گذاران مقرون به صرفه کنند و باید مشوق هایی برای سرمایه گذاری در این حوزه در نظر گرفته شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه