درگذشت عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس به علت کرونا
| سید عبدالله زاویه یکی از سردبیران خبرگزاری فارس براثر ابتلا به ویروس کرونا ظهر امروز در بیمارستان بقیهالله تهران درگذشت.
سید عبدالله سید احمدی زاویه از روزنامهنگاران با سابقه کشور و سردبیر شیفت بامدادی خبرگزاری فارس، که به ویروس کرونا مبتلا شده بود ظهر امروز در بیمارستان بقیهالله تهران درگذشت.
دیدگاه تان را بنویسید