ارسال به دیگران پرینت

معاون راهداری استان تهران:

خروجی خودروها از استان تهران ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است

معاون راهداری استان تهران گفت: بر اساس سامانه های تردد شمار طی ۲۴ ساعت گذشته خروجی خودروها از استان تهران ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

خروجی خودروها از استان تهران ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است

عادل مصدقی در گفتگودر خصوص فعالیت‌های راهداری در زمان شیوع کرونا و همچنین وضعیت جاده‌ها و تردد وسایل نقلیه در محورها و سطح استان تهران اظهار داشت: راهداری استان تهران بحران کرونا را کنار دستگاه‌های دیگر مدیریت می‌کند.

معاون راهداری استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی برای طرح نوروزی ۴۰۰ نفر از عوامل راهداری در حال آماده باش قرار دارند عنوان داشت: هم اکنون برای نیروهای راهداری شیفت بندی هم انجام شده و همکاران به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند و تلفن ۱۴۱ و ۷۷۹۰۹۰۸۰ شماره‌هایی است که هموطنان می‌توانند سوالات خود را در خصوص شرایط جوی از این طریق بپرسند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک سبک و خلوتی را در اکثر نقاط استان تهران شاهد هستیم گفت: در خروجی‌ها به دلیل انجام غربالگری و تب سنجی در عوارضی تهران قم ترافیک ایجاد شده و در دماوند محدوده گیلاوند و پلیس راه فیروزکوه و گردنه قوچک به سمت رودبار قصران نسبت به جاهای دیگر ترافیک بیشتری را شاهد هستیم که به دلیل انجام این طرح است.

مصدقی به ترافیک در اتوبان تهران ساوه در عوارضی دوم نیز اشاره کرد و عنوان داشت: خروجی تهران قم در عوارضی و در مبادی خروجی تهران نیز بحث تب سنجی ترافیک ایجاد کرده است.

معاون راهداری استان تهران از خلوت بودن محور هراز و محور گدوک فیروزکوه به سمت گدوک خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز نم باران با برف خفیف در محور هراز داشتیم و از بعد از ظهر تا ۲ روز اینده شرایط جوی بارانی خواهیم داشت.

وی در خصوص تعداد خودروهای ورودی و خروجی‌های استان تهران نیز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته جمع ورودی خودروها به استان تهران ۹۵ هزار و ۹۳۵ خودرو و جمع خروجی ۹۵ هزار و ۷۵۰ خودرو بوده است و با وجود تأکیدات شاهد ترددها هستیم که حدود ۵۰ هزار خروجی بیشتر بوده است.

مصدقی با اشاره به اینکه با ۳۲ دوربین نظارت تصویری در استان تهران در حال انجام است افزود: از ۲۹ اسفند در ورودی استان تهران ۱۰۳ هزار و ۷۰۰ خودرو و خروجی استان هم ۱۵۲ هزار و ۳۸۷ خودرو ثبت شده که مجموعاً از اول فروردین خروجی خودروها از استان تهران بر اساس سامانه‌های تردد شمار ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون راهداری استان تهران بیان داشت: حدود ۳۰ گشت راهداری مجهز به بی سیم هستند و در محورها حضور دارند و وضعیت ترافیک و شرایط جوی را گزارش و می‌کنند و در خصوص شرایط جوی نیز در استان تهران مورد خاصی که به اخطار کشیده شده باشد نداشتیم ولی کاهش دما و بارش پیش بینی شده است و مجموع اداره کل و شهرستانی با ۱۷۰ دستگاه ماشین سبک سنگین و نیمه سنگین در حال اماده باش هستند و پشتیبانی لازم انجام خواهد و پدیده جوی خاصی را نداریم فعلاً ولی کاهش دما پیش بینی شده است.

وی گفت: از ۴ پایانه‌های تهران ۶۷۸ سرویس اتوبوس از ترمینال انجام شده که تعداد مسافر یک هزار و ۸۴۶ ورودی به تهران و ۶ هزار و ۴۸۲ نفر مسافر خروجی به تهران طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه