ارسال به دیگران پرینت

معاون وزیر بهداشت: کرونا تا ۱۵ روز آینده کنترل نشود تا ۲ ماه دیگر باید با آن درگیر باشیم

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اقدامات فعالانه بسیج و سپاه برای کنترل کرونا گفت: اگر تا ۱۵ روز آینده ویروس کرونا را کنترل نکنیم تا ۲ ماه دیگر باید با آن درگیر باشیم.

معاون وزیر بهداشت: کرونا تا ۱۵ روز آینده کنترل نشود تا ۲ ماه دیگر باید با آن درگیر باشیم

علی‌رضا رئیسی امشب در نشست ویدئو کنفرانس با هیئت‌رئیسه چند دانشگاه علوم پزشکی کشور ازجمله استان گیلان اظهار داشت: 22 میلیون و 500 هزار نفر در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا غربالگری شدند که از این میان یک میلیون و 500 هزار نفر در صف پیگیری و پایش سلامتی هستند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر پایش بیمارانی که پیگیری فوری نیاز دارند در 24 ساعت و افراد نیازمند پیگیری در 48 ساعت گفت: با توجه به اینکه برخی استان‌ها نتوانستند درمانگاه‌های خود را در ساعات طولانی فعال نگه دارند اما بسیج و سپاه اعلام کردند که می‌توانند هزار درمانگاه را برای پیگیری سلامتی بیماران کرونایی به میدان آورند.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: متاسفانه هنوز برخی از مردم خطرناک‌بودن ویروس کورونا را جدی نگرفتند از این‌رو دادستان‌های کشور مکلف به همراهی با دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند و اگر در استانی قهوه‌خانه‌ای باز باشد قصورات این موضوع متوجه دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی آن منطقه است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه