ارسال به دیگران پرینت

پیام تبریک WHO به مناسبت نوروز و درخواست از تمام ایرانی‌ها برای ماندن در منزل

| دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در ایران در پیامی ضمن تبریک نوروز ۱۳۹۹ از تمام ایرانی‌ها خواست تا با ماندن در منازل و پرهیز از مسافرت و بازدیدهای نوروزی، بهار امسال را جشن بگیرند.

پیام تبریک WHO به مناسبت نوروز و درخواست از تمام ایرانی‌ها برای ماندن در منزل

دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در ایران در پیامی ضمن تبریک نوروز ۱۳۹۹ و تاکید بر شعار "دست‌هامان کمی دورتر؛ دل‌هامان ولی نزدیک‌تر " برای قطع زنجیره انتقال کروناویروس از تمام ایرانی‌ها خواست تا با ماندن در منازل و پرهیز از مسافرت و بازدیدهای نوروزی، بهار امسال را جشن بگیرند.

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه