ارسال به دیگران پرینت

تداوم آموزش‌های مجازی دانشگاه تهران در تعطیلات نوروز

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه آموزش‌های مجازی دانشگاه تهران در تعطیلات نوروز تداوم دارد، گفت: به هیچ عنوان ترم جاری حذف نخواهد شد.

تداوم آموزش‌های مجازی دانشگاه تهران در تعطیلات نوروز

دکتر حسین حسینی در گفت‌وگو ضمن بیان این مطلب از تداوم برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاه تهران در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: دانشگاه به اساتید و دانشکده‌ها ابلاغ کرده است که در تعطیلات فروردین امسال با توجه به اینکه استادان و دانشجویان در خانه هستند، با هماهنگی با دانشجویان کلاس‌های الکترونیکی و غیرحضوری را ادامه دهند، بنابراین کلاس‌های آموزشی دانشگاه در هفته‌های اول و دوم فروردین ۹۹ ادامه دارد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد:‌ تداوم کلاس‌های آموزشی آموزش مجازی این دانشگاه در هفته‌های اول و دوم فروردین با هدف آموزش‌های جبرانی برگزار می‌شود.

دکتر حسینی با تاکید بر اینکه بیش از ۶۰ درصد دانشجویان در کلاس‌های آموزش مجازی دانشگاه تهران مشارکت کردند، گفت: ما در هر هفته بیش از ۵۰۰ کلاس زنده در دانشگاه تهران برگزار کردیم و دانشجویانی هم که به کلاس‌های آنلاین دسترسی نداشتند، از کلاس‌های آفلاین دانشگاه بهره بردند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه امکان حذف ترم در دانشگاه تهران مطرح نیست، گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود، بنابراین تصمیمی برای حذف ترم جاری نداریم و دلیلی نیز برای اتخاذ این تصمیم وجود ندارد.

دکتر حسینی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران تمهیداتی برای آموزش‌های عملی دانشجویان در نیمسال جاری اتخاذ خواهد کرد که به اطلاع دانشجویان خواهد رسید، اما بطور کلی تصمیمی برای افزایش طول ترم تحصیلی گرفته نشده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه