ارسال به دیگران پرینت

سهام چه شرکت هایی امروز بورس را سبز پوش کرد؟

سهامداران شرکت‌های باما، لیزینگ ایرانیان و کویر تایر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مبین وان کیش، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

سهام چه شرکت هایی امروز بورس را سبز پوش کرد؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۱هزار و ۵۴۱واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۶میلیارد و ۲۵۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵۰۳۱میلیارد تومان در ۷۸۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن سازان، بانک پارسیان و نیرومحرکه امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های بسویچ، فیبر ایران و صنایع کاشی و سرامیک سینا بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۱۸۱میلیون ورقه به‌ارزش ۲۶۸۳میلیارد تومان در ۵۹۴هزار نوبت، آیفکس ۴۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۶۵۴۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و داروسازی تولید دارو بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های افرانت، معدنی کیمیای زنجان گستران و تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه