ارسال به دیگران پرینت

سهام کدام شرکت‌ها امروز افت شدیدی را تجربه کردند؟

سهامداران شرکت‌های پارس سویچ، سیمان هگمتان و باما در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، افرانت و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

سهام کدام شرکت‌ها امروز افت شدیدی را تجربه کردند؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۸ هزار و ۲۵واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۵میلیارد و ۹۷۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۴هزار و ۵۷۹میلیارد تومان در ۸۲۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه خراسان، بورس اوراق بهادار تهران و کاشی و سرامیک حافظ امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های پارس سویچ، سیمان هگمتان و باما نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۵۲۴میلیون ورقه به‌ارزش ۳۳۸۲میلیارد تومان در ۶۴۰هزار نوبت، آیفکس ۲۰۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۶۵۳۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع غذایی مینو شرق، آ.س.پ و شیر پاستوریزه پگاه فارس بیشترین افزایش قیمت را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، افرانت و پالایش نفت شیراز هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه