ارسال به دیگران پرینت

همکاری شورایاری‌ها برای شناسایی افراد در معرض کرونا

مدیر ستاد محلات شهرداری تهران گفت: شورایاری ها در خصوص شناسایی خانواده های در معرض آسیب در دوره شیوع کرونا و کمک های نقدی به آنها تصمیم خواهند گرفت.

همکاری شورایاری‌ها برای شناسایی افراد در معرض کرونا

مهدی شیرزاد، مدیر ستاد محلات شهرداری تهران در نشست مجازی شهرداری تهران که در خصوص برنامه‌های این دستگاه در ایام نوروز برگزار شد با اشاره به اینکه ذیل برنامه‌های ۱۱ گانه این ستاد، کانون‌های متعددی فعال شده‌اند، اظهار داشت: بخش عمده فعالیت‌های آنها مربوط به خانه‌های محلات است.

وی گفت: چک لیست استفاده از ظرفیت شورایاران در رابطه با بحث نظارت بر عملکرد شهرداری در موضوعاتی مثل ضدعفونی میادین و ایستگاههای اتوبوس و تاکسی آماده و به شورایاران ارسال شده است.

مدیر ستاد محلات شهرداری تهران در خصوص ارتباط با سمن‌ها و استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب در مقابله با ویروس کرونا ابراز داشت: تا فردا سامانه‌ای در این موضوع افتتاح شده و با ثبت نام از افراد از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

شیرزاد به توضیح نحوه همکاری با شورایان پرداخت و گفت: مجمع معتمدین محلات جلسات متعددی داشته و ستاد هماهنگی شورایاران تشکیل شده است، و شورایاری‌ها در خصوص شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و کمک‌های نقدی به آنها تصمیم خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های محلی و خانواده‌های هر محله برای شناسایی و پوشش افراد در معرض آسیب استفاده می‌کنیم.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه