ارسال به دیگران پرینت

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱۰ هزار قلم داروهای خارجی قاچاق در سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ هزار قلم داروهای خارجی قاچاق در محور سمنان – دامغان خبر داد و گفت: این محموله قاچاقی از یک دستگاه تریلی کشف‌شده است.

۱۰ هزار قلم داروهای خارجی قاچاق در سمنان کشف شد

سردار عبدالله حسنی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ١٠ هزار قلم انواع داروهای خارجی و مواد ضدعفونی‌کننده از یک دستگاه تریلی در محور سمنان- دامغان کشف‌شده است، اظهار داشت: سه هزار قلم انواع داروی خارجی مربوط به بیماری‌های خاص هموفیلی و سرطانی در این محموله قاچاقی وجود داشت.

وی بابیان اینکه هفت هزار عدد مایع ضدعفونی‌کننده از دیگر کالاهای کشف‌شده از سوی مأموران پلیس در این عملیات بود، افزود: راننده متخلف پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۶ حلقه تایر خارجی و ۲۵ گالن ۲۰ لیتری نفت گاز نیز در این تریلی کشف‌شده است، بیان کرد: محموله به مقصد استان سیستان و بلوچستان درحرکت بود، ارزش ریالی اقلام کشف‌شده برابر نظر کارشناسان امر هشت میلیارد ریال اعلام‌شده است.

حسنی با تأکید بر اینکه مقابله با پدیده قاچاق مهم‌ترین رویکرد پلیس است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قانونی و کنترل مسیرهای احتمالی در همین زمینه مأموران با حضور هدفمند تریلی که محموله قاچاق را حمل می‌کرد در مقابل پلیس‌راه سمنان- دامغان متوقف کردند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه