ارسال به دیگران پرینت

لذت های سفر به استانبول و آنتالیا

بسیاری از مردم تصور می کنند که ترکیه به دلیل دین و فرهنگ مختلف یک کشور دوستانه نیست. اما حقیقت این است، وقتی تعصب را پشت سر بگذارید، زیبایی های ترکیه و مردم آن شما را مسحور خواهد کرد. هرچه شهرهای این کشور را بیشتر کشف کنید بیشتر عاشق ترکیه می شوید. استانبول و آنتالیا دو شهری هستند که با کشفیات آنها بیشتر از گذشته عاشق ترکیه خواهید شد.

لذت های سفر به استانبول و آنتالیا

 

 

 

استانبول را بیشتر بشناسید

استانبول یک مقصد رویایی است که در حاشیه اروپا واقع شده و شرق و غرب را به صورت یکجا در بر میگیرد. این شهر با اتصال به دو قاره، لایه هایی از تاریخ، فرهنگ، رنگ ها و رایحه ها را به نمایش می گذارد. هر آنچه که در استانبول قرار دارد مانند معماری، غذا، ادویه جات و جاذبه های طبیعی داستانی از این شهر  را روایت می کند.

 استانبول شهری شلوغ و سریع است که هرگز متوقف نمی شود. اما هنگامی که شما نیاز به استراحت در این زندگی ماشینی دارید، همیشه یک باغ زیبا، یک خانه چای کوچک یا یک مسجد وجود دارد که می توانید در آن نشسته، نفس بکشید و استراحت کنید. بسیاری از افراد برای استفاده از زیبایی های متنوع این شهر تور استانبول را برای سفر انتخاب می نمایند. شما نیز می توانید با انتخاب این تور، سفری شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

لذت های سفر به استانبول

برای سفر به استانبول حدود چهار روز زمان لازم است. توریستها و گردشگران حدود چهار روز وقت لازم دارند تا از طعم های شهر باستانی و مدرنیته استانبول لذت ببرند. اگر می خواهید اطراف شهر استانبول را مورد بازدید قرار دهید، باید تعداد روزهای بیشتری را در این شهر شگفت انگیز بمانید.

استانبول از جاذبه های گردشگری فراوان برخوردار می باشد. ویرانه های باستانی، کاخ ها، مساجد معروف جهان، کافه های نارگیل و مغازه های بی پایان در بازار بزرگ، همه چیز برای یک گردش بی نظیر در استانبول را برای توریست ها و گردشگران فراهم کرده است. مسجد آبی، هاگیا سوفیا، کاخ توپکاپی، مخزن باسیلیکا، بازار بزرگ، ادویه بازار، مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، کاخ دولما باهچه، میدان تکسیم و خیابان istiklal، تور قایق بسفر، محله اورتاکوی و غروب آفتاب در اسکندر فقط گوشه ای از زیبایی های شهر استانبول است که توریستها و گردشگران را به سمت خود دعوت می کند. برای اینکه بتوانید با هزینه اندک به این شهر حیرت آور سفر کنید، انتخاب تور لحظه آخری استانبول بهترین گزینه است. افراد بسیار زیادی برای این که بتوانند سفر به استانبول را ارزان و مقرون به صرفه تجربه کنند، تور لحظه آخری استانبول را انتخاب می نمایند. انتخاب تور هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

 

آنتالیا را بیشتر بشناسید

آنتالیا بزرگترین شهر ساحل شگفت انگیز مدیترانه ای ترکیه است که در آن می توانید ترکیب کاملی از جاذبه های طبیعی و فرهنگ سنتی ترکیه را پیدا کنید. این شهر همچنین بزرگترین استراحتگاه بین المللی دریایی در ترکیه می باشد.

جاذبه های طبیعی در شهر آنتالیا به قدری زیاد است احتمالاً نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا در سواحل پر زرق و برق ماسه سفید آن که طبیعت زیبایی را احاطه کرده است، غرق شوید، یا در تجربه خرید بی نظیر در بازارها و مغازه های آنتالیا غوطه ور شوید.

این امر بدان معنا نیست که آنتالیا مکان های تاریخی را به خود اختصاص نمی دهد و از بناهای تاریخی خالی است. حمام های رومی، ریحان بیزانس، دیوارهای باستانی شهر Kaleiçi فقط گوشه کوچکی از بناهای تاریخی انتالیا هستند. قسمت شمالی شهر آنتالیا را بیشتر مغازه ها و رستوران های توریستی تشکیل می دهد. این مغازه ها و رستوران های توریستی در خیابان های باریک مارلیک قرار دارد. فراموش نکنید که به غیر از سواحل شگفت انگیز، می توانید از Aqualand، مجتمع بزرگی از آبشار و پارک ساحلی نیز سر بزنید.

 

لذت های سفر به آنتالیا

همانطور که گفته شد، سفر به آنتالیا زیبایی های بسیار زیادی را با خود در بر دارد. شما میتوانید در سفر به آنتالیا از زیبایی های بی بدیل این شهر دیدن کنید. شهری که ساحل نقره ای و دریایی فیروزه ای را با خود به همراه دارد. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا ، در سواحل بی نظیر این شهر قدم بزنید و از بناهای تاریخی این شهر دیدن کنید. پارک آبی، تور کشتی، شب ترکی، رفتینگ، ساحل نور، سواحل ماسه های طلایی، پلاژ کلئوپاترا، پلاژ اینجه کوم، کسیک مناره، برج ساعت، مسجد کنگره دار، قلعه کاله ایچی، پارک ملی، منطقه PERGE، گردش در منطقه ساید SIDE،  منطقه کمر، شهر باستانی الیمپوس، یانار تاش، منطقه بلک، شهر گمشده مایرا و پیست اسکی گوشه ای از زیبایی هایی شهر انتالیا است که دل هر توریست و گردشگری را به خود جذب می کند. شما می توانید با انتخاب تور آنتالیا علاوه بر استفاده از زیبایی های این شهر خریدها و سوغاتی های جذابی را انجام دهید. در ثانی انتخاب تور آنتالیا هزینه های سفر شما را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه