ارسال به دیگران پرینت

صدر خطاب به ترامپ: دارویی که تو برای کرونا بسازی، نمی‌خواهیم/از خودت خجالت بکش!

رهبر جریان صدر عراق امروز چهارشنبه گفت هر دارویی برای ویروس کرونا که توسط شرکت‌های آمریکایی‌ ساخته شود نمی‌پذیریم.

صدر خطاب به ترامپ: دارویی که تو برای کرونا بسازی، نمی‌خواهیم/از خودت خجالت بکش!

به نقل از القدس العربی، مقتدی صدر، رهبران جریان صدر عراق در توئیتی نوشت: حرف دونالد ترامپ مبنی بر این که کار بزرگی علیه کرونا خواهیم کرد و اگر دخالت نکنیم اوضاع بدتر خواهد شد باعث شد چنین تصمیمی بگیرم.

وی خطاب به ترامپ گفت: تو وامثال تو متهم به انتشار این بیماری هستید به ویژه که بیشتر کشورهایی که مبتلا به این ویروس هستند مخالفان آمریکا هستند. ای ترامپ تا دیروز مدعی بودی که آمریکا امپراتوری‌های بزرگ را برانداخت و تروریسم را سرکوب کرد اما تو امروز با ویروسی به جنگ جهان آمده‌ای که حتی به چشم هم دیده نمی‌شود از خودت خجالت بکش.

صدر افزود: جهان را با جنگ و اشغالگری و فقر و درگیری به ماتم کشاندی و امروز مدعی هستی که دارویش را پیدا خواهی کرد این بیماری جز به خاطر سیاست‌های احمقانه تو به وجود نیامده است اگر فکر میکنی تو این بیماری را علاج خواهی کردی پس ما به خدای تعالی پناه می‌بریم. این ترامپ دارو و درمانی که از تو و شرکایت باشد را نمی‌خواهیم.تو نه فقط دشمن خدا بلکه دشمن همه مردم دنیا هستی.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سید حسین گوهریان ارسالی در

      آقای مقتدای صدر تو از واکنس آمریکا و شرکای وی استفاده نفرما اما بدان تمامی دانش ها که در خدمت به مردم بکار و ساخته میشود از طرف خداوند منان است چراکه؟ خالق همه اوست و در ضمن از همان هواپیما و خودرویی و.... بهره مند و استفاده میکنید ساخت امریکا و غرب و... است حتی سلاح جنگی

    • ناشناس ارسالی در

      چی بگم والا..!!!!!من که دیگه مخ ام نمی کشه!!!خدایا پناه می بریم به تو

    • شهرداد بدلی سوها ارسالی در

      صدری جان خسته نباشید.پس بفرمائید خودتون واکسن درست کنید.ملت تلف نشن

    • سروری ارسالی در

      جناب صدر یک نظرسنجی نتیجه ای بهتر خواهد داشت : 1- مردم شمارا میخواهند 2- داروی درمان ویروس کرونا را ولو شخص ترامپ و آمریکا تولید کند.
      نتیجه ی قابل پیش بینی 90 درصد 2-داروی درمان کرونا.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه