ارسال به دیگران پرینت

آخرین آمار از کرونا|مبتلایان به ویروس ۳۵۱۳ نفر و ۷۳۹ نفر بهبود یافته

وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را اعلام کرد.

آخرین آمار از کرونا|مبتلایان به ویروس ۳۵۱۳ نفر و ۷۳۹ نفر بهبود یافته

کیانوش جهانپور، ظهر امروز در تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، بر اساس نمونه‌های قطعی آزمایشگاهی 591 نفر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا اضافه شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت افزود: در مجموع در کشور تا ظهر امروز سه هزار و 513 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 739 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

به گفته وی، در 24 ساعت اخیر 15 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان‌باخته‌اند و در مجموع تا ظهر امروز تعداد قربانیان ویروس کرونا به 107 نفر رسیده است.

جهانپور درباره آمار تفکیکی مبتلایان به ویروس کرونا در استانها نیز گفت: تا ظهر امروز هزار 352 نفر در استان تهران، 333 در استان گیلان، 386 نفر در استان قم، 238 نفر در استان اصفهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و به نوعی این چهار استان کانون شیوع این ویروس هستند.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ادامه داد: 180 نفر در استان مرکزی، 121 نفر در استان مازندران، 60 نفر در استان سمنان، 37 نفر در استان گلستان، 65 نفر در استان آذربایجان شرقی، 26 نفر در استان اردبیل، 10 نفر در استان آذربایجان غربی، 16 نفر در استان همدان، 18 نفر در استان کردستان، 22 نفر در استان کرمانشاه، 11 نفر در استان ایلام، 15 نفر در استان خراسان جنوبی و  30 نفر در استان لرستان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، 63 نفر در استان خوزستان،  68 نفر در استان فارس، 16 نفر در استان هرمزگان، دو نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر در استان بوشهر، 15 نفر در استان زنجان، 111 نفر در استان قزوین، 173 نفر در استان البرز، 9 نفر در استان چهارمحال و بختیاری،‌ هفت نفر در استان یزد، 18 نفر در استان کرمان، 19 نفر در استان سیستان و بلوچستان، 89 نفر در استان خراسان رضوی و سه نفر در استان خراسان شمالی به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه دیگر در تمام استانها، مواردی از ابتلا به ویروس کرونا وجود داشته است، گفت: البته روند رو به رشد تعداد بهبودیافتگان را نیز شاهد بودیم.

جهانپور خاطرنشان کرد: تا امروز 23 هزار و 327 نفر نمونه اخذ شده و مورد آزمایش قرار گرفته که تنها در سه هزار و 513 نفر، شاهد ابتلای مثبت به ویروس کرونا بوده‌ایم.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا عنوان کرد: تعداد آزمایشگاه‌های مورد تأیید برای تشخیص بیماری کرونا نیز تا به امروز به 25 عدد رسیده است و در روزهای آینده به 30 تا 40 مورد خواهد رسید.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه