ارسال به دیگران پرینت

«صدرالدین علیپور» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران شد

پیروز حناچی شهردار تهران، طی حکمی صدرالدین علیپور را بعنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب کرد.

«صدرالدین علیپور» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران شد

پیروز حناچی شهردار تهران، در حکمی «صدرالدین علیپور» را به سمت مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به علیپور آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی و بنا به پیشنهاد هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل سازمان مذکور» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

انتظار می رود با بهره گیری از تجارب موفق و فناوری های نوین، تاکید بر آموزش و مشارکت همگانی و رعایت الزامات محیط زیستی، نسبت به ارتقاء سیستم و روش های مدیریت پسماند شهر تهران اقدام نمایید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسالت دارم.»

پیش از این، رضا عبدلی مسئولیت راهبری سازمان مدیریت پسماند را برعهده داشت. علیپور نیز پیش از این مسئولیت، در سمت رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران را مشغول به خدمت بود.

گفتنی است؛ صدرالدین علیپور دارای مدرک دکتری مدیریت برنامه ریزی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران(۱۳۹۰) است.

وی پیش از این در سمت هایی چون مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیر کل پژوهش ها و فن آوری سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل محیط زیست استان قزوین، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران، معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، قائم مقام و عضو هیئت مدیره شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران، رئیس مرکز مطالعات راهبردی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عضو هیئت مدیره شرکت اقتصاد گستر وزارت ورزش و جوانان، عضو هیئت مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و دبیر ستاد هوای پاک کشور حضور داشت.

 

منبع : ثمره نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه