ارسال به دیگران پرینت

شیوع کرونا؛ هزار گردشگر در هتلی در تنریف اسپانیا گرفتار شدند

پس از ابتلای یک نفر به ویروس کرونا در تنریف اسپانیا، حدود هزار گردشگر ساکن هتل محل اقامت او گرفتار شدند. گردشگران تا روشن شدن آزمایش‌ها حق خروج از هتل را ندارند. این سومین مورد ثبت‌شده ابتلا به این ویروس در اسپانیا است.

شیوع کرونا؛ هزار گردشگر در هتلی در تنریف اسپانیا گرفتار شدند

پلیس اسپانیا در حال قرار دادن حصار در مقابل هتل محل اقامت گردشگران در تنریف

به دلیل ابتلای احتمالی یک نفر در جزیره تنریف اسپانیا، حدود هزار گردشگر در هتل محل اقامت او گرفتار شده و فعلا حق ترک آنجا را ندارند.

به گفته یکی از سخنگویان اداره بهداشت این منطقه، هتل مزبور تحت "کنترل بهداشتی" بوده، اما هنوز در حالت قرنطینه قرار نگرفته است

تلویزیون دولتی اسپانیا اعلام کرد که حدود هزار نفر در شهرستان "آدخه" واقع در جنوب غربی جزایر قناری تحت این تدابیر بهداشتی قرار گرفته‌اند.

روزنامه اسپانیایی "ال موندو" نیز اعلام کرده که هتل "H10 Costa Adeje Palace" تا پایان تست کرونا از تمامی ساکنان آن و یقین کامل از سلامتی آنها تحت نظر پلیس قرار خواهد داشت.

هنوز مقام‌های اسپانیا حصر هتل مزبور را تأیید نکرده‌اند، اما گزارش رسانه‌ها و شاهدان عینی از انجام آزمایش‌های پزشکی، نشانگر صحت این خبر است.

یکی از گردشگران بریتانیایی ساکن این هتل در تماسی تلفنی با خبرگزاری رویترز گفت:«ما می‌توانیم از پنجره نیروهای امنیتی و حدود ۵۰ تن از کارکنان هتل را ببینیم.». به گفته او، تاکنون مهمانان هتل در جریان مدت زمانی که قرار است در این وضعیت بمانند قرار نگرفته‌اند.

وزارت بهداشت اسپانیا پیش‌تر اعلام بود که آزمایش یک گردشگر ایتالیایی در این هتل مثبت بوده است. این فرد پزشکی ۶۹ ساله از اهالی لومباردی است؛ شهری که کانون شیوع ویروس کرونا در شمال ایتالیا محسوب می‌شود.

این پزشک ایتالیایی که با همسرش برای گذراندن تعطیلات به تنریف رفته بود، اینک در بیمارستانی در این جزیره در قرنطینه به سر می‌برد.

این سومین مورد ابتلا به ویروس کرونای جدید موسوم به کووید-۱۹ در اسپانیا است. پیش از این یک آلمانی در جزیره "لا گومرا" در جزایر قناری به ویروس مزبور مبتلا شده بود که در این میان بهبود یافته و مرخص شده است. پیش از آن نیز تست مثبت یک بریتانیایی در مایورکا ثبت شده بود.

 

منبع : دویچه وله فارسی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه