ارسال به دیگران پرینت

ساعات کاری ادارات استان قم تغییر کرد

اداره‌کل مدیریت بحران قم دراطلاعیه‌ای ازتغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان درهفته جاری خبر داد.

ساعات کاری ادارات استان قم تغییر کرد

دراین اطلاعیه که عصر سه‌شنبه صادر شده آمده‌است:به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصویب ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی ، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات رسان تا پایان هفته جاری (پنج شنبه ۸ اسفند ماه)از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود.

در این اطلاعیه برارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع تاکید شده‌است.

اطلاعیه حاکیست: لازم بذکر است با توجه به احتمال بروز سیل در هفته جاری تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در حالت آماده باش خواهند بود .

همچنین در این اطلاعیه ازمردم استان خواسته شده‌است ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی از ترددهای غیر ضروی در سطح شهر و مکان های پرازدحام خودداری نمایند.

به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌ شده‌است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه