ارسال به دیگران پرینت

نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مجلس اعلام وصول شد

نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول شد.

نامه معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در مجلس اعلام وصول شد

به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی نامه رییس جمهور به رئیس مجلس شورای اسلامی برای معرفی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را به این شرح قرائت کرد:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی بدین وسیله دکتر کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را جهت اخذ رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند. مشخصات، سوابق و برنامه‌های ایشان ارسال می‌شود.

علی‌ اصغر یوسف‌نژاد گفت: به استحضار نمایندگان می‌رساند مشخصات، سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی در صفحه نمایش میز کار نمایندگان قابل مشاهده است و همچنین از طریق نرم‌افزارهای مجلس شورای اسلامی و اتوماسیون اداری نیز برای نمایندگان ارسال خواهد شد.

دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه اظهار کرد: لازم است کمیسیون کشاورزی طبق آئین نامه جدید ظرف حداکثر یک هفته، بررسی لازم را در انجام دهند تا هفته آینده که این موضوع در دستور کار قرار می گیرد، بتوانند گزارش خود را ارائه کنند.

به گزارش کاظم خاوازی دارای دکتری کشاورزی (گرایش خاکشناسی) از دانشگاه تربیت مدرس، استاد تمام  پایه  ۲۸ و در حال حاضر معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است.

وی پیش از این مسئولیت هایی نظیر معاون ترویج سازمان و سرپرست موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و ریاست موسسه تحقیقات خاک و آب کشور را برعهده داشته است.

عضویت مدعو فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، مجری طرح ملی نظام نوین ترویج کشاورزی کشور، راه‌اندازی مرکز ثبت و کنترل کیفی مواد کودی در کشور، عضویت ستاد ملی برنامه ریزی طرح بسیج سازندگی در بخش کشاورزی و مجری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شرکت‌های دانش‌بنیان و انتقال یافته‌های تحقیقاتی به عرصه، از جمله سوابق اجرایی و اقدامات مدیریتی کاظم خاوازی است.

وی تاکنون بیش از ۱۵۰ مقاله در مجلات علمی و پژوهشی معتبر داخلی و خارجی چاپ و بیش از ۱۲۰ مقاله در همایش‌های علمی معتبر داخلی و خارجی ارائه کرده و راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ عنوان و رساله دکتری را عهده‌دار شده و سه عنوان کتاب تألیف و ترجمه کرده است.

دکتر خاوازی در دانشگاه‌های معتبر داخلی در سطح دکتری و کارشناسی ارشد نیز تدریس داشته است.

ثبت دانش فنی تولید مایه تلقیح سویا و در نتیجه جلوگیری از واردات آن به ایران و همچنین ثبت فرمولاسیون ماده حامل تولید کودهای بیولوژیک که منجر به توسعه تولید کودهای مذکور در کشور شد از جمله اختراعات ثبت شده وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه