ارسال به دیگران پرینت

شبح قرمز در غرب پایتخت دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری یکی از اعضای باند ۲ نفره زورگیران غرب پایتخت که به شبح قرمز مشهور بود خبر داد و گفت: سارقان با موتورسیکلت قرمز رنگ از مال باختگان زورگیری می کردند.

شبح قرمز در غرب پایتخت دستگیر شد

به گزارش روزیکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ ابراهیم قاضی پور اظهارداشت: در پی دریافت تعدادی شکایت مبنی بر زورگیری و سرقت موبایل توسط دو جوان موتورسوار در نزدیکی پارک ستارخان تحقیقات ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت.

کلانتر محله نصر گفت: در پایش های اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکیان، مشخص شد که متهمان سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت قرمز رنگ و پرسه زنی در خیابان های خلوت با تهدید سلا ح سرد، تلفن همراه مال باختگان را زورگیری و به سرعت از محل متواری می شوند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مال باختگان موفق شده بودند چهره سارقان را به خاطر بسپارند، افزود: مشخصات سارقان در اختیار تیم های گشت کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهمان قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر ادامه داد: روز گذشته مامور گشت موتور سوار کلانتری در محدوده خیابان نصر هر دو سارق را سوار بر موتورسیکلت قرمز رنگ مشاهده کردند و عملیات مهار و دستگیری سارقان آغاز شد.

قاضی پور تصریح کرد: تعقیب و گریز متهمان تا عوارضی قدیم تهران – کرج ادامه داشت تا اینکه مامور پلیس برای جلوگیری از متورای شدن متهمان چند تیر هوایی شلیک و ماموران موفق شدند ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر ولی راکب موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام پلیسی با اشاره به این که تاکنون تعداد ۴ تن از مال باختگان سارق را شناسایی کرده اند، اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری موتورسوار و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه