ارسال به دیگران پرینت

سارقان موتورسیکلت دروازه غار دستگیر شدند

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی فاتب از دستگیری دو نفر سارق موتور سیکلت دروازه غار خبر داد.

سارقان موتورسیکلت دروازه غار دستگیر شدند

 سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی فاتب گفت: بیستم شهریور ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت موتورسیکلت با یک نفر متهم ۲۸ ساله به نام یوسف از کلانتری ۱۳۷ گیشا به پایگاه دوم پلیس آگاهی دریافت شد.

رئیس پایگاه دوم افزود: محتویات پرونده حاکی از این بود که یوسف به همدستی یک نفر دیگر در ساعت ۲ بعد از ظهر ۱۶ شهریور ماه با موتور سیکلت پالس مشکی رنگ اقدام به سرقت یک دستگاه موتور سیکلت نموده که در بدو ورود متهم به پایگاه مورد بازجویی قرار می‌گیرد و ضمن قبول سرقت موتورسیکلت مکشوفه اعلام می‌دارد به همدستی یکی از دوستانش به نام بهزاد این سرقت را انجام داده است.

سرهنگ معظمی گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه یوسف در خصوص نحوه سرقت به کارآگاهان گفت: با موتورسیکلت شخصی خودم در محله گیشا می‌چرخیدیم که یک دستگاه موتورسیکلت بدون هیچ قفلی و زنجیری در پیاده رو پارک بود و ما هم از فرصت به دست آمده استفاده کردیم و موتور را به سرقت بردیم و همان روز به یکی از آشنایانم به هویت جعفر که مالخر اموال مسروقه بود فروختیم، گفت: با هدایت و راهنمایی یوسف محل اختفاء همدست وی واقع در دروازه غار شناسایی و طی عملیاتی در تاریخ بیست و دوم شهریور ماه بهزاد نیز دستگیر شد.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه با هدایت و راهنمایی متهمین و انجام اقدامات پلیسی منزل مالخر واقع در خیابان شوش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. در بازرسی از محل سکونت جعفر سه دستگاه موتور سیکلت کشف که دو دستگاه موتور سیکلت را به صورت کامل اوراق نموده و یک دستگاه نیز سالم کشف شد که هر سه موتور دارای سابقه سرقت بودند و با هماهنگی‌های انجام شده به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی در پایان در ادامه از جعفر بازجویی بعمل آمد که اظهار داشت قبول دارم و موتورها را از متهمین خریداری نموده است و آن‌ها را اوراق و وسایلش را فروخته ام و در مورد دیگر موتور سیکلت نیز بیان داشت از شخصی به هویت جمشید خریداری نموده ام که اقدامات جهت شناسایی و دستگیری سارق در حال پیگیری است.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه