ارسال به دیگران پرینت

جهانگیری:

تولیدکننده‌های ماسک ۳شیفته کارکنند/وزارت بهداشت برشرایط مسلط است

معاون اول رئیس جمهور پس از نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویرس کرونا گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر شرایط مسلط است.

تولیدکننده‌های ماسک ۳شیفته کارکنند/وزارت بهداشت برشرایط مسلط است

اسحاق جهانگیری با بیان اینکه ستاد مقابله با ویروس کرونا با دستور رئیس جمهور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شده است افزود: دولت تمام توان خود را برای مقابله با این ویروس بسیج کرده است.

وی گفت: در نخستین جلسه این ستاد با بررسی شرایط این ویروس در کشور، دبیر ستاد مشخص و به وزارت بهداشت اختیارات کامل در این زمینه داده شد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: همه دستگاه‌ها در این زمینه موظف به تبعیت از وزارت بهداشت هستند.

جهانگیری گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور متخصصان وزارت بهداشت، جلسات پی در پی برای مشخص شدن دستورالعمل‌ها برگزار می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: همه تولید کنندهای ماسک باید به صورت سه شیفته این محصول را تولید کنند، زیرا مردم نباید درباره ویروس کرونا به چیزی نیاز داشته باشند و در دسترس آن‌ها نباشد.

وی ادامه داد: برای تولید ماسک با شرکت‌های تولید کننده این محصول جلساتی برگزار می‌شود تا به میزان نیاز، تولید کنند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: توان پزشکی و درمانی کشور و ظرفیت ما برای مقابله با ویروس کرونا بالاست و در دنیا رتبه بالایی در این زمینه داریم.

وی افزود: مردم به مدیریت درمانی کشور اعتماد داشته باشند، زیرا مدیریت درمان توانمند است.

معاون اول رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد این ویروس بزودی درکشور کنترل شود.

وی ادامه داد: خبرها درباره این بیماری از طریق وزارت بهداشت اعلام و واقعیت‌ها با مردم در میان گذاشته می‌شود.

جهانگیری افزود: آموزش مردم درباره ویروس کرونا و راه‌های مقابله با آن به وسیله صدا و سیما از گسترش این ویروس جلوگیری خواهد کرد.

نخستین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گردشگری، راه و شهرسازی، سخنگوی دولت، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، نماینده ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان مربوطه از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب به مدت دو ساعت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی ارسالی در

      خسته نباشید نمیدونم چرا تا یه اتفاقی می افته یا تعدیل نیرو انسانی کارگران تصمیم گرفته میشه یا سه شیفت کار کردن .قبلا باید یه کارخونه جهت تولید و جذب نیرو تصمیم گیری میشد و الان به بهره برداری و تولید میرسید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه