ارسال به دیگران پرینت

با حضور نماینده وزیر بهداشت

آمادگی قم برای مقابله با کرونا ویروس بررسی شد

معاون پرستاری وزارت بهداشت به عنوان نماینده وزیر بهداشت برای بررسی وضعیت آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم در رابطه با بیماری کرونا ویروس عازم این استان شد

آمادگی قم برای مقابله با کرونا ویروس بررسی شد

محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ابتدای جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه با حضور نماینده وزیر بهداشت، از خدمات صادقانه پرستاران و پزشکان با وجود مطالبات معوقه، تشکر و قدردانی کرد.

مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت نیز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه و کمیته بحران به بررسی میزان تجهیزات پزشکی و لوازم حفاظت فردی دانشگاه پرداخت و جهت پیگیری موارد لازم جهت پاسخگویی بهتر در رابطه با بیماری کرونا ویروس قول مساعد داد.

وی در ادامه توصیه‌های لازم برای تریاژ بیماران حاد تنفسی، پذیرش، بستری و ترخیص آنان ارائه داد.

حضرتی سپس از بیمارستان کامکار و بیمارستان فرقانی که فوکال پوینت بیماران حاد تنفسی استان قم است بازدید و با پزشکان و پرستاران و بیماران گفت و گو و از نحوه خدمت رسانی به بیماران بستری اطلاع حاصل کرد.

نماینده وزیر بهداشت در جلسه‌ای دیگر با حضور معاون درمان دانشگاه، مدیر پرستاری، رئیس دانشکده پرستاری، معاون اورژانس ١١٥، مدیران خدمات پرستاری بیمارستان‌های استان قم، هیئت مدیره نظام پرستاری قم و کارشناسان کنترل عفونت ضمن تشکر از خدمات ارزنده‌ای که در این چند روز به بیماران توسط کادر درمان ارائه شده، توصیه‌های لازم را به مسئولان و رؤسای پرستاری استان متذکر شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه