ارسال به دیگران پرینت

باند سارقان مسلح در اهواز به دام پلیس افتادند

باند سارقان مسلح با هشت فقره سرقت منزل در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

باند سارقان مسلح در اهواز به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی نقاط شهر اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ محسن دالوند افزود: ماموران کلانتری ۲۴ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه باند پنج نفره سارقان منزل را شناسایی و ساعاتی پیش در اقدامی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان که دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم هستند، اموال سرقتی از قبیل شش دستگاه تلویزیون ال.ای.دی، لوازم برقی خانگی، یک دستگاه خودرو سمند سرقتی، چند حلقه زاپاس خودرو، دوچرخه، چند دستگاه گوشی موبایل و تبلت، دسته چک و مدارک هویتی و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۲۶ عدد فشنگ کشف شد.

به گفته او، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خوب نوش دارو را قبل مرگ سهراب بخورید و اصلا نذارید سارقین وارد خونه شما شوند تا اینکه بخواهید امیدوار باشید که مثلا دوربین داشته باشید و سارقین هم ماسک نزده باشند و تصویر سارقین ثبت بشه که اگر گیر افتادند و جنسی کشف شد به شما برگردونند یا دزدگیر داشته باشید که صدا کنه و امیدوار باشید که سارقین بترسن و فرار کنند؟!!! خیال خودتون را یک با برای همیشه راحت کنید و قفل ضد دیلم را قبل از اینکه سارقین سراغتون بیان روی در نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پنجره، پاسیو و نورگیر نصب کنید که دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و پنجره ها هم رسیدند، امکان ورود نداشته باشند که نه تنها اموالتون را حفظ کنید بلکه مشکلات روحی و روانی ناشی از سرقت را هم به زن و بچه هاتون تحمیل نکنید.

      در مورد سرقتهای به عنف که با لباس پلیس و احکام جعلی و یا حتی سرقتهایی که توسط سرایدار، نظافتچی، مامورین جعلی آب و برق و ... کاری میکنند که خودتون درو براشون باز کنید، باید یک گاوصندوق ضد دیلم داشته باشید که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که نه تنها این نوع سرقت هم غیر ممکن بشه بلکه مورد ضرب و شتم و تهدید و ... هم قرار نگیرید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه