ارسال به دیگران پرینت

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک خبر داد:

ارسال اقلام زیستی به ۱۰ خانواده گرفتار در برف

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: اقلام زیستی برای خانوارهای گرفتار در برف در منطقه بخش الوار گرمسیری اندیمشک ارسال شد.

ارسال اقلام زیستی به ۱۰ خانواده گرفتار در برف

زهرا بهاروندی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر اندیمشک با توجه به پیش‌بینی محیط زیست برای امداد رسانی به شهروندان و مسافران با توجه به پیش‌بینی سرمای کم‌سابقه از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: ارسال اقلام زیستی برای خانوارهای گرفتار در برف بخش «الوار گرمسیری» توسط جمعیت هلال احمر اندیمشک با استفاده از بالگرد در منطقه «چهک» بخش الوار گرمسیری اندیمشک ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: پس از بارش سنگین برف در روز ۲۲ بهمن در منطقه کوهستانی چهک راه دسترسی و ارتباط با بیش از ۱۰ خانوار ساکن این منطقه قطع شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر اندیمشک به سرعت با ارسال اقلام زیستی و امدادی از طریق بالگرد جمعیت هلال احمر استان خوزستان به کمک کردن به بیش از ۴۵ نفر از شهروندان گرفتار در برف پرداخت.

بهاروندی تصریح کرد: اقلام ارسالی شامل مواردی از جمله چادر، وسایل گرمایشی، پوششی، بهداشتی و خوراکی بوده‌اند.

وی در ادامه گفت: حادثه واژگونی روز سه‌شنبه ساعت ۱۴ و ۳۶ دقیقه در کیلومتر ۲۱ محور قدیم اندیمشک - پل زال از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان به پایگاه امداد و نجات بین‌شهری امام علی (ع) جمعیت هلال احمر اندیمشک اطلاع داده شد.

بهاروندی افزود: نجات گران جمعیت هلال احمر اندیمشک به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امداد رسانی و اقدامات اولیه برای ۳ مصدوم حادثه واژگونی خودروی تیبا انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: دو مصدوم حادثه برای تکمیل درمان به بیمارستان امام علی (ع) انتقال داده شد و مصدوم دیگر سانحه نیز به صورت سرپایی و در محل حادثه درمان شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه