ارسال به دیگران پرینت

معاون وزیر ورزش: از موضوع میزبانی در آسیا گذشته‌ایم

شاید این موضوع مربوط به گذشته باشد، باید بررسی کنیم. ما نامه رسمی از AFC داریم و از این موضوع گذشته‌ایم. سایت AFC هم چهار استادیوم تیم‌های ما را اعلام کرده است.

معاون وزیر ورزش: از موضوع میزبانی در آسیا گذشته‌ایم

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما نامه رسمی از AFC درباره میزبانی در آسیا داریم و از این موضوع گذشته‌ایم. 

 مهدی علی نژاد در مورد اینکه گفته می‌شود AFC هنوز میزبانی نمایندگان ایران را تأیید نکرده است، گفت: شاید این موضوع مربوط به گذشته باشد، باید بررسی کنیم. ما نامه رسمی از AFC داریم و از این موضوع گذشته‌ایم. سایت AFC هم چهار استادیوم تیم‌های ما را اعلام کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه گفته می‌شد سرمربی تیم ملی ایرانی است و در نهایت خارجی انتخاب شد، گفت: من قبلاً هم در یک برنامه گفته بودم یا مربی ایرانی، یا از خارجی‌های داخل ایران انتخاب خواهد شد که دومی صورت گرفت. در مجموع انتخاب با فدراسیون فوتبال است و از اول هم تصمیم این بود که از پتانسیل‌های داخل ایران استفاده شود.

وی ادامه داد: با قلعه‌نویی هم مذاکره شد اما به احترام مردم اصفهان و هواداران سپاهان و با توجه به اینکه مردم اصفهان ناراضی و ناراحت خواهند شد، با احترام به دغدغه آنها فدراسیون فرد دیگری انتخاب کرد. هر چند قلعه‌نویی گفته بود اگر تکلیف شود، قبول خواهد کرد

 

علی نژاد در پایان مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: ژیمناستیک رشته جذابی است و خدا را شکر در سنوات اخیر با زحمات همه نفرات توانسته 9 مدال خوشرنگ را کسب کند. امیدواریم این رشته بتواند در المپیک نماینده داشته باشد. ژیمناست‌های ایران در بازی های آسیایی هم با اختلاف کمی مدال را از دست دادند.

وی درباره اختلافات اخیر این فدراسیون با وزارت ورزش و حاشیه های موجود گفت: مشکلاتی بود که درحال رفع شدن است و تلاش می کنیم ارتباط نزدیکی با فدراسیون داشته باشیم. در فضای مجازی حرفهای زیادی گفته می شود که طبیعی است، چون جامعه آزاد است. ما فکر می کنیم تیم کار درستی انجام داده و نباید لطمه ای به فدراسیون وارد شود.

علی نژاد با اشاره به بودجه پرداختی به فدراسیون تاکید کرد: در سال 99 با فرمولی به فدراسیون ها پول خواهیم داد که بر اساس ارزیابی عملکرد آنها تغییر پیدا خواهد کرد. امیدوارم ژیمناستیک شرایط خوبی پیدا کند تا بتواند بودجه بالاتری بگیرد. از زحمات درگاهی، دبیر، خزانه دار و ... تشکر می کنم. کسی نباید نگران آینده و اتفاقاتی که درحال رخ دادن است، باشد. باید اهداف بزرگی داشته باشیم و به سمت قله برویم. برای نماینده های ایران در ملبورن آرزوی موفقیت می کنیم و منتظر شنیدن خبرهای خوب از آنها هستیم.

علی‌‌نژاد در پایان مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع خوب و پویایی بود و موضوعات به ریز مطرح شد و گزارش مربوطه توسط بازرس، خزانه‌دار و فدراسیون ارائه شد. وزارت ورزش مشکل خاصی با فدراسیون ندارد و مسائل حل و فصل شده است. وزارت ورزش تمام تلاشش را می‌کند که این رشته یک نماینده موفق در المپیک 2020 داشته باشد.

علی‌نژاد در مورد وضعیت دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: اگر 24 ساعت صبر کنید، متوجه خواهید شد که ما توافقاتی با رئیس فدراسیون داشتیم و بر اساس آن قدم برمی‌داریم. موضوعات برطرف شده و پرداختی را تا پایان سال به صورت متوسط انجام خواهیم داد. البته اخیراً هم مبلغی را پرداخت کردیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت رشته پارکور گفت: مستندات ما بر اساس فدراسیون بین‌المللی پارکور بود. نگاه فدراسیون جهانی این است که این رشته مستقل بوده و زیر نظر ژیمناستیک نباشد. در مجموع انجمن پارکور در فدراسیون دیگری ادامه کار خواهد داد.

وی در مورد تجمیع رشته‌های رزمی گفت: فکر می‌کنم تا آخر اسفند در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه