ارسال به دیگران پرینت

حمله توپخانه‌ای ترکیه به مواضع ارتش سوریه

ارتش ترکیه با توپخانه مواضع ارتش سوریه در شمال این کشور را هدف قرار داد.

حمله توپخانه‌ای ترکیه به مواضع ارتش سوریه

پایگاه خبری روسیا الیوم سه‌شنبه شب به نقل از تلویزیون دولتی «تی.آر.تی» ترکیه افزود: نیروهای ترکیه مستقر در حومه جنوبی ادلب و حومه غربی و شمالی حلب، مواضع ارتش سوریه از جمله منطقه سلحب و فرودگاه نظامی جب الرمله متعلق به ارتش سوریه را گلوله باران کردند.

این منبع خاطرنشان کرد که نیروهای ترکیه مستقر در منطقه مارع در حومه شمالی حلب، مواضع کردهای مسلح در تل رفعت را هدف قرار دادند.

حمله توپخانه‌ای ترکیه به مواضع ارتش سوریه

بر اساس این گزارش، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه نیز امروز گفت که ارتش ترکیه عملیات نظامی در ادلب را متوقف نخواهد کرد بلکه قاطعانه به آن ادامه خواهد داد.

به دنبال افزایش دامنه بحران در سوریه و خارج شدن کنترل بخش‌هایی از سوریه در سال ۲۰۱۱ از کنترل دولت مرکزی، ترکیه در سال های اخیر نظامیان خود را وارد بخش‌هایی از شمال سوریه از جمله شهر عفرین کرد و به تازگی نیز شماری از نیروهای خود را وارد مناطق راس العین در نزدیک استان الحسکه در شمال سوریه کرده است.

سوریه بارها اعلام کرده است که تا آزادی سراسر خاک این کشور از اشغال تروریست‌ها به عملیات نظامی خود ادامه خواهد داد.

سوریه در ماه‌های اخیر عزم خود را برای آزادی استان ادلب تنها استان تحت اشغال خود جزم کرده و با توجه به آزادسازی بخش های زیادی از آن در ماه های اخیر این کشور می تواند بزودی و بعد از ۵ سال اشغال ادلب کنترل کامل این استان را به دست بگیرد.

 

منبع : آفتاب نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه