ارسال به دیگران پرینت

ضرب و شتم عوامل صداوسیمای مرکز یزد در مسابقه فوتبال

بازیکنان تیم خیبر خرم آباد پس از باخت در برابر شهید قندی یزد اقدام به ضرب و شتم عوامل صداوسیمای مرکز یزد کردند.

ضرب و شتم عوامل صداوسیمای مرکز یزد در مسابقه فوتبال

مرکز یزد، دو تیم شهید قندی یزد و خیبر خرم آباد در دیداری حساس در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده یزد پایان یافت.ضرب و شتم عوامل صداوسیمای مرکز یزد در مسابقه فوتبال

فوتبالیست های خیبر پس از سوت پایان بازی در اعتراض به تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میزبان، به داوران حمله کردند که با فرار داوران مواجه شدند.

کادر فنی و بازیکنان خیبر با شکستن شیشه های درب ورودی ورزشگاه قصد ورود به رختکن داوران را داشتند که با دخالت نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

در ادامه بازیکنان خشمگین با عوامل صداوسیمای مرکز یزد درگیر شدند و به دوربین و تجهیزات آنها خسارت وارد کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار پیگیری این موضوع و برخورد با عاملان این اتفاق شد.

در این نامه آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس شریعتی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان

سلام علیکم

با احترام، حادثه بعد از بازی تیم های فوتبال شهید قندی و خیبر، عدم تأمین امنیت جانی و حمله به همکاران گرانقدر و پرتلاش صداوسیما و ضرب و شتم آنها توسط برخی بازیکنان تیم مهمان، جای تأمل وتاسف بسیار دارد.

از مسوولان انتظار می رود ضمن پیگیری جدی قضایی این قضیه جهت جبران ضربات روحی و لطمات جسمی که به همکاران وارد شده، نسبت به تأمین امنیت عوامل حاضر در میادین ورزشی اقدام لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است تحقق موارد گفته شده در فوق و ارائه ضمانت کافی جهت امنیت همکاران صداوسیمای این مرکز در انعکاس مسابقات مشابه ضروری است.


 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه