ارسال به دیگران پرینت

درگذشت یک کولبر بر اثر سرما در کردستان

| مدیرعامل هلال‌احمر کردستان از درگذشت یک کولبر بر اثر سرما در ارتفاعات سقز خبر داد.

درگذشت یک کولبر بر اثر سرما در کردستان

محمدباقر محمدی گفت: یکی از کولبران که شنبه در کولاک شدید برف ارتفاعات روستای میشیاو در بخش سرشیو گرفتار شده بود، به علت سرما جان خود را از دست داد

وی افزود: عملیات انتقال پیکر این کولبر به دلیل تاریکی هوا به یکشنبه موکول شد.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه