ارسال به دیگران پرینت

کسانیکه از رای شان می‌ترسیم همین هایی هستند که در تشییع سردار سلیمانی حضور داشتند

یادداشتی در باره محدود بودن تایید صلاحیتها نوشت:با این شرایط نمی‌توان دعوتی تام و تمام داشت. سفره کوچک است. تنوع آنچه سر سفره گذاشته‌ها پایین است. با این سلیقه که سفره چیده‌اند حضرات فقط ذائقه یک گروه را می‌توانند پاسخ گویند و بسیاری را نمی‌شود چنین قانع کرد.

کسانیکه از رای شان می‌ترسیم همین هایی هستند که در تشییع سردار سلیمانی حضور داشتند

کاش در زمان باقی‌مانده تا انتخابات، تدبیری در کار شود و فضا چنان باز باشد که بتوان فراخوان عام داد برای انتخاب برترین ها. باور داریم که مردم، بهترین تصمیم‌گیران هستند.

مردم همان «ملتِ شریف» و همان «امتِ حزب‌الله» هستند که حضورشان را در راهپیمایی‌ها و به ویژه تشییع جنازه شهید سلیمانی، ستودیم و به حق هم ستودنی بود. قرار نیست از آمریکا و اسرائیل که رای‌دهنده بیاوریم و از کرات دیگر که نگران رای‌شان باشیم. همین مردمی که با کرامت از آنان نام می‌بریم قرار است رای بدهند و اینان هم آنقدر خبیر و بصیر هستند که راه به بیراهه گره نزنند بلکه بیراهه‌رفتگان را هم به راه می‌آورند. احترام بگذاریم به مردم و بگذاریم خودشان انتخاب کنند. بگذاریم فضا باز و پر نشاط باشد تا کور شود هرکه حضور باشکوه مردم را نمی‌تواند دید. این حضور مردم است که به نظام قوت ایستادگی می‌دهد و در اراده دشمنان تردید ایجاد می‌کند. این مردم هستند که با حضور خود اقتدار ملی را – به عنوان هسته‌ای واحد - چنان غنی‌سازی می‌کنند که هیچ آژانس و سازمانی نتواند جز به تعظیم در باره آن سخن بگوید.

بزرگان تا وقت هست بزرگی کنند و فضا را باز نمایند تا ما هم بتوانیم با اطمینان خاطر از وجود همه سلایق، مردم را به حضور حداکثری و دشمن‌شکن دعوت کنیم. این برای همه، حتی متولیان بهتر است. برای ایران اسلامی در شرایط امروز یک باید راهبردی است.....

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه