ارسال به دیگران پرینت

حادثه | ریزش سنگ در محور هراز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از فوتی یک نفر و چهار مصدوم بر اثر ریزش سنگ در محور هراز خبر داد. وی با بیان اینکه خودرو حامل ۵ سرنشین و در حال عزیمت به تهران بود، گفت: این حادثه در کیلومتر ۵۰ محور هراز حوالی منطقه پنجاب اتفاق افتاد. بر اثر آن خانم ۳۱ ساله بلافاصله فوت و چهار نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.


حادثه | ریزش سنگ در محور هراز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از فوتی یک نفر و چهار مصدوم بر اثر ریزش سنگ‌ در محور هراز خبر داد.

جمشید نیکزاد دقایقی پیش با اشاره به ریزش سنگ در محور هراز اظهار داشت: طی تماس تلفنی حوالی ساعت 18 با مرکز 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر مبنی بر ریزش سنگ بر روی خودرو پژو تیم امداد و نجات پایگاه امدادی کهرود جمعیت هلال احمر این شهرستان به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خودرو حامل 5 سرنشین و در حال عزیمت به تهران بود، گفت: این حادثه در کیلومتر 50 محور هراز حوالی منطقه پنجاب اتفاق افتاد. بر اثر آن خانم 31 ساله ای به نام "س.راثی باغ میشه بلافاصله فوت و چهار نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اطلاع از حادثه در منطقه حضور پیدا کرده و با همکاری اورژانس 115 نسبت به رهاسازی و انتقال مصدومین اقدام کردند، عنوان کرد: فرد فوتی نیز پس از انجام مراحل قانونی تحویل نیروهای انتظامی و آرامستان شهرستان آمل شد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه