ارسال به دیگران پرینت

آماری از تعداد کودکان کرونایی در اهواز:

از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۵۷۰ کودک کرونایی بستری شدند

رییس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۵۷۰ کودک کرونایی در این بیمارستان بستری شدند و از این تعداد ۱۶ نفر جان باختند. افزود: روند مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان هنوز کاهشی نشده است لذا از مردم درخواست داریم بیماری کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۵۷۰ کودک کرونایی بستری شدند

رییس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۵۷۰ کودک کرونایی در این بیمارستان بستری شدند و از این تعداد ۱۶ نفر جان باختند.

دکتر محسن علی سمیر با بیان اینکه روزانه ۱۵ تا ۲۰ کودک مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری می شوند افزود: روند مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان هنوز کاهشی نشده است لذا از مردم درخواست داریم بیماری کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

۹ کودک بیمار در آی سی یو بستری هستند

وی افزود: در حال حاضر ۲ بخش برای بیماران کرونایی با ۳۶ تخت در بیمارستان ابوذر در نظر گرفته شده است ، همچنین ۹ کودک بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند که پنج نفر آنها مثبت قطعی و چهار بیمار مشکوک به کرونا هستند.

رییس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: از زمان شیوع کرونای انگلیسی در خوزستان تاکنون، همچنان روند بیماری ثابت است لذا از والدین انتظار داریم مراقب سلامتی فرزندانشان باشند.

اودر حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در حالت نارنجی قرار دارند.

ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد در تمام شهرهای خوزستان، ممنوع اعلام شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه