ارسال به دیگران پرینت

بازداشت باند بزرگ کلاهبرداری در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از انهدام یک باند بزرگ کلاهبرداری با غصب عناوین دولتی و حکومتی در کرمانشاه خبر داد.

بازداشت باند بزرگ کلاهبرداری در کرمانشاه

به نقل از روابط عمومی دادستانی کرمانشاه، «شهرام کرمی» اظهار کرد: یک باند بزرگ کلاهبرداری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در کرمانشاه متلاشی شد و اکثر اعضای آن دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این باند با غصب عناوین دولتی و حکومتی مردم را اغوا کرده و به بهانه دریافت وام های کم بهره و بلند مدت از آنها مبالغی را دریافت می کردند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در رابطه با این پرونده هشت نفر دستگیر شده اند و یک نفر هم متواری است، اعلام کرد: این پرونده ۱۲۰ شاکی دارد.

وی با بیان اینکه متهمین این پرونده عناوین اتهامی مختلفی دارند، گفت: علاوه بر اینکه غصب عناوین دولتی و حکومتی مجازات حبس را به دنبال دارد، این متهمین به دلیل اتهامات دیگری همچون معاملات ربوی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سلاح سرد و مشروبات الکلی به صورت جدا مجازت خواهند شد.

مدعی العموم استان کرمانشاه افزود: پس از دستگیری دیگر متهم، این پرونده تکمیل شده و به دادگاه ارسال می شود و با صدور رای نهایی، برای پرداخت مطالبات مالباختگان اقدام می گردد.

وی تاکید کرد: پرونده این کلاهبرداری به صورت قاطع در دستگاه قضایی استان رسیدگی می شود و نتایج آن بعد از صدور حکم دادگاه اعلام خواهد شد.

دادستان کرمانشاه از مردم خواست هوشیاری خود را در برابر چنین پیشنهادات اغواکننده ای حفظ کنند و گفت: مردم نسبت به این مساله حساس باشند که اگر فردی آشکارا اعلام کرد به دستگاه های دولتی و حاکمیتی و انقلابی متصل است، قصد چنین فردی کلاهبرداری و اخاذی است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه