ارسال به دیگران پرینت

دادستان تهران :

باید دسترسی مردم به مسوولان قضایی بی واسطه و بدون مانع باشد

دادستان تهران به خبرنیوز گفت: باید دسترسی مردم به مسئولان قضایی بدون مانع و واسطه باشد.

باید دسترسی مردم به مسوولان قضایی بی واسطه و بدون مانع باشد

ملاقات های مردمی در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان و نظارت بر اقدامات کارکنان واحدهای قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این ملاقات ها چهارشنبه هر هفته با حضور جمعی از معاونین در دادسرای مرکزی تهران برگزار می‌شود و مراجعان و کسانی که از نحوه رسیدگی از عملکرد کارکنان واحدهای قضایی اعتراض یا شکایت داشته باشند با تعیین وقت قبلی و ارائه مستندات می توانند با مسئولان، ملاقات چهره با چهره داشته باشند.

القاصی تاکید کرد که هدف از ملاقات چهره به چهره دادخواهان و مسئولان قضایی، این است که حرف مردم را مستقیم از زبان خودشان بشنویم و در رویارویی با آنان در جریان مشکلات شان قرار بگیریم.

دادستان تهران یادآور شد که پس از استماع مطالب مراجعان، دستورات لازم به واحدهای قضایی داده می‌شود و در صورت لزوم، پرونده های آنان از واحدهای مربوطه اخذ شده و معاونان یا شخص بنده، آن را بررسی می کنیم.

القاصی اضافه کرد: اگر مراجعان از نحوه رفتار کارمندان، گله یا اعتراضی داشته باشد موضوع بررسی خواهد شد و دستورات لازم برای پیگیری صادر می‌شود.

وی تاکید کرد که هدف از این ملاقات‌ها این است که دسترسی مردم به مسئولان قضایی بدون مانع و واسطه باشد و مسئولان نیز از کم و کیف مسائل در حوزه قضایی اطلاع یابند و مردم هم رضایت داشته باشند.

به گفته این مسئول قضایی، در این مرکز و کلیه دادسراها روزهای چهارشنبه، ملاقات مردمی برگزار خواهد شد و در صورت که موارد خاصی در طول هفته پیش آید، در اولین فرصت به آن رسیدگی خواهد شد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه