ارسال به دیگران پرینت

وداع "ننه علی" با فرزندش

مرحوم انصاریان مادرش را «ننه علی» صدا می‌زد. همزمانی فوت انصاریان با روز مادر و علاقه و وابستگی شدید این پیشکسوت فوتبال به مادرش با بازنشر ویدیوهای انصاریان درباره مادرش در شبکه‌های اجتماعی همراه شده بود. برخی رسانه‌ها از انتقال مادر انصاریان به بیمارستان در حاشیه مراسم خاکسپاری خبر داده‌اند.

وداع "ننه علی" با فرزندش

علی انصاریان

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ننه ژینا ارسالی در

      ننه ژینا
      سلام دیروز 15 بهمن با خبر شدیم که علی انصاریان بر اثر کرونا در بیمارستان فوت شدند . لعنت بر ویروس کرونا که علی انصاریان و مهرداد میناوند را هم از ما گرفت ، برای مادر علی انصاریان خیلی ناراحتم و می دانم چه زجری می کشد چون من خودم مادر هستم و او را درک می کنم . تسلیت می گم به آقای مدیری و همه ورزشکاران و مردم . خدا هر دوی آنها را بیامرزد . من برای مرحوم علی انصاریان خیلی دعا کردم که حالشان خوب شود اما ایشان روز مادر فوت شدند و این روز برای مادرشان تلخ شد .
      یاد اون روز افتادم که زنده یاد علی انصاریان مهمان برنامه دورهمی بودند و آقای مدیری سر به سرش می گذاشت و علی انصاریان هم می خندید و همیشه شاد بود و ما را هم می خنداند . خدا رحمت کند همه کسانی که بر اثر ویروس کرونا فوت شدند .

    • زهرا ارسالی در

      با سلام و تسلیت به همه مردم وطنم خصوصا به مادر داغدیده علی،من که الان فاصله ها دارم با این خانواده ولی داغونم وای به دل شکسته مادر علی،خودم داغ برادر جوانم رو دیدم و کمرم شکست داغ عزیز سخته اونم عزیزی مث علی فرزند با وفا،ولی مادر دنیا محل گذر است ما هم خواهیم رفت دنبال علی،انشاله حضرت زینب دلتو آروم کنه.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه