ارسال به دیگران پرینت

توضیح مدیرعامل توچال درباره ازدحام جمعیت در ایستگاه ۵ تله‌کابین

مدیرعامل توچال عامل ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم تله کابین را کوهنوردانی می داند که محل قرار خود را در این ایستگاه تنظیم می کنند.

توضیح مدیرعامل توچال درباره ازدحام جمعیت در ایستگاه ۵ تله‌کابین

روح الله امداد مدیرعامل توچال در باره فیلم منتشر شده امروز ظهر از ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم تله کابین توچال گفت: ظرفیت پیست اسکی توچال ۱۴۰۰ نفر است که طبق مجوز گرفته شده ما می توانیم از ۵۰ درصد ظرفیت مجموعه استفاده کنیم که حدودا ۷۰۰ بلیت خواهد شد. با این حال ما حدود ۴۰۰ عدد بلیت فروختیم و اگر هم به پخش زنده شبکه ورزش از پیست اسکی توجه می کردید متوجه می شدید که  پیست اسکی ما تقریبا خالی بود. 

او در خصوص علت ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم توچال گفت: در ایستگاه پنج توچال به دلیل اینکه کوهنوردان از دربند، کلکچال و مکان های مختلف صعود کرده و درهنگام برگشت از تله کابین استفاده می کنند شاهد این ازدحام جمعیت بودیم و این جمعیت به ما و پیست اسکی ارتباطی نداشت چرا که کوهنوردان از ما بلیت نگرفته بودند. بیشتر کوهنوردانی که پیاده به صعود اقدام می کنند در ایستگاه پنج محل قرار خود را تنظیم کرده چرا که مایلند با تله کابین به پایین بازگردند. این افراد کوهنورد بوده و هیچ ربطی به اسکی بازان و مجموعه ندارد. حتی ما امروز کمتر از ۴۰۰ نفر پذیرش داشتیم و از ورود جمعیت بیشتر جلوگیری کردیم. 

امداد ادامه داد: به دلیل اینکه امروز اولین روز راه اندازی پیست توچال بود، تک تک نفرات اعم از کوهنوردان و اسکی بازان به وسیله دستگاه جدید ضدعفونی شدند. با این دستگاه تهیه شده ما تمامی  وسایل و  لباس های افراد را قبل از ورود به سالن ضد عفونی کردیم.  این فیلم منتشر شده به دلیل زاویه پایین باعث شده تجمع دیده شود و نکته ای که مهم است این بوده که تک تک نفرات داخل شده ضد عفونی شدند.

مدیر عامل توچال گفت: برای فردا  قوانینی تصویب شد که این اتفاق دیگر رخ ندهد و قطعا جمعیت کنترل خواهد شد. امروز عوامل پیست بسیار زحمت کشیده و اتفاق بسیار خوبی رخ داد. در ایستگاه پنج به دلیل تعداد زیاد کوهنوردان (روزهای پنج شنبه حدود ۱۰۰۰ نفر و روزهای جمعه بالای ۳۰۰۰ نفر) که از مکان های مختلف صعود کرده و در برگشت به دلیل خستگی می خواهد از تله‌کابین استفاده کند شاهد این صحنه ها بودیم. با تدابیر اندیشیده شده قطعا برای فردا این موارد را دیگر نخواهیم دید.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه