ارسال به دیگران پرینت

آتش سوزی در یک باغ در بزرگراه آزادگان جان ۶ نفر راگرفت

ملکی، سخنگوی آتی نشانی درباره آتش سوزی در یک باغ در بزرگراه آزادگان که منجر به فوت ۶ نفر شد توضیحاتی داد. در یک باغ کوچک حدودا ۳۰۰-۳۵۰ متری که دو اتاق کوچک ۲۰ – ۳۰ متری جمعا به وسعت ۴۰ -۴۵ متر کنار هم داشت که یک سوئیت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بود که این بخش دچار آتش سوزی شده بودند.


آتش سوزی در یک باغ در بزرگراه آزادگان جان ۶ نفر راگرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص حادثه آتش سوزی صبح امروز و جان باختن شش نفر اظهار کرد: ساعت ۹:۴۷ دقیقه صبح امروز یک مورد تماس شهروند با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و اطلاع رسان شد.

 

وی افزود: مشاهده دود از یک باغ کوچک در بزرگراه آزادگان خیابان صفا اعلام شد که آنش نشان‌ها به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند که در یک باغ کوچک حدودا ۳۰۰-۳۵۰ متری که دو اتاق کوچک ۲۰ – ۳۰ متری جمعا به وسعت ۴۰ -۴۵ متر کنار هم داشت که یک سوئیت کوچک دارای سرویس بهداشتی و آشپزخانه بود که این بخش دچار آتش سوزی شده بودند.

 

ملکی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت وارد عمل شدند و آتش را خاموش کردند و در حین خاموش کردن آتش با وضعیت بی حال شش نفر که نقش بر زمین بودند روبرو شدند که دو نفر از این افراد دچار سوختگی بسیار شدیدی شده بودند و چهار نفر دیگر نیز در بخش دیگری از منزل بودند که سوختگی آن‌ها نسبتا کمتر بود که به تایید عوامل اورژانس و با حضور این عزیزان مشخص شد که متاسفانه هر شش نفر جان خود را ازدست داده بودند.

 

وی بیان کرد: عوامل آتش نشانی، آتش را خاموش کردند و روی در و دیوار‌ها به طور کامل آثار سوختگی و حرارت وجود داشت که حاکی از این است که در دقایق اولیه حداقل، حرارت بسیار زیاد بوده است و باعث شده که هر شش نفر در این حادثه جان خود را ازدست بدهند و سپس، محل تحویل عوامل انتظامی و قضایی شد که بررسی‌های کارشناسانه و تخصصی خود را انجام دهند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه