ارسال به دیگران پرینت

استاندار قزوین:‌

ممنوعیت برگزاری گردهمایی‌های خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است

استاندار قزوین گفت:‌ ممنوعیت برگزاری تجمعات و گردهمایی‌های خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است و قطع زنجیره شیوع کرونا با مشارکت همه اقشار و گروه‌های مردمی امکان‌پذیر است.

ممنوعیت برگزاری گردهمایی‌های خانوادگی کلید پیروزی بر کرونا است

، هدایت‌الله جمالی‌پور عصر امروز در بازدید سرزده از راسته‌های بازار سنتی که برای اطمینان از اجرای درست طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی صورت گرفت، اظهار داشت: خوشبختانه در این بازدید سرزده معلوم شد که همه صنوف و واحدهای صنفی بهترین همکاری ممکن را برای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی دارند.

وی با اشاره به همکاری داوطلبانه اصناف قزوین با ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اضافه کرد: اتحادیه‌های صنفی استان قزوین 3 روز قبل از آغاز رسمی طرح ممنوعیت فعالیت اصناف بعد از ساعت 18 به‌صورت خودجوش پای کار آمدند و قزوین تنها استانی بود که این طرح را 3 روز زودتر از بقیه کشور اجرا کرد.

جمالی‌پور ادامه داد: در طرح جدید محدودیت‌های کرونایی هم اصناف قزوین یک ساعت زودتر از ساعت موردنظر ستاد ملی مقابله با کرونا یعنی از ساعت 8 شب مغازه‌ها و واحدهای صنفی خود را تعطیل می‌کنند که این نشان می‌دهد که اصناف قزوین در مبارزه با بیماری منحوس کرونا پیشروتر از سایر اقشار هستند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه