ارسال به دیگران پرینت

کرونا | ادارات البرز روزهای پنجشنبه تعطیل شد

استاندار البرز گفت: تعطیلی پنجشنبه ها و حضور ۵۰ درصدی کارکنان ادارات این استان برای کاهش کرونا به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.

 کرونا | ادارات البرز روزهای پنجشنبه تعطیل شد

عزیزاله شهبازی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر این اساس ادارات استان باید نسبت به کاهش حضور کارکنان خود به میزان ۵۰ درصد اقدام و ترتیبی اتخاذ کنند که در ارایه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه خدمات ضروری به شهروندان وقفه ای ایجاد نشود.

وی ادامه داد: : همچنین روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ مانند استان تهران است و در این مدت روزهای پنجشنبه تعطیل است.

شهبازی بیان داشت: هدف اصلی از تصمیم ستاد، جلوگیری و کاهش ترددهای غیرضرور درون شهری و برون شهری است، که لازم است دستگاه های اجرایی ضمن توجیه کارکنان خود، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی تاکید کرد : مراکز درمانی، بهداشتی و خدمات رسان مشمول این بخشنامه نیستند.

استاندار البرز گفت: با پیگیری‌های مکرر و همراهی وزیر کشور و با توجه رییس جمهوری طی مصوبه ستاد ملی کرونا موفق به اخذ موافقت برای اعمال محدودیت های یکپارچه در تهران و البرز شدیم.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از ستاد ملی مقابله با کرونا، گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا ، اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و براساس مصوبه چهل و دومین جلسه ستاد ملی به ریاست رییس جمهوری دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند از روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه تا پایان آبان ماه نسبت به اجرای مصوبه ستاد اقدام کنند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه