ارسال به دیگران پرینت

تسهیل ارجاع، انتقال و اعزام بیماران کرونایی بین مراکز درمانی تهران

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران طی حکمی به منظور تسهیل ارجاع، انتقال و اعزام بیماران کرونایی بین مراکز درمانی، دکتر نادر توکلی را به عنوان مدیر ستاد هدایت و هماهنگی بیماران در بین مراکز درمانی استان تهران منصوب کرد.

تسهیل ارجاع، انتقال و اعزام بیماران کرونایی بین مراکز درمانی تهران

دکتر علیرضا زالی با توجه به ضرورت هماهنگی ارجاع، انتقال و اعزام بیماران بین مراکز درمانی در استان تهران، معاون درمان ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران را به عنوان مدیر ستاد هدایت و هماهنگی بیماران در بین مراکز درمانی استان تهران منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

"برادر گرامی جناب آقای نادر توکلی

معاون محترم درمان ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران

با عنایت به مصوبه۹۹.۰۷.۱۸ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر ضرورت ایجاد مدیریت متمرکز ستادهای هدایت و ضرورت هماهنگی ارجاع، انتقال و اعزام بیماران بین مراکز درمانی اعم از دولتی، عمومی غیر دولتی، خصوصی، خیریه، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، وابسته و .. در استان تهران، نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر ستاد هدایت و هماهنگی بیماران در بین مراکز درمانی استان تهران منصوب می‌شوید تا با استعانت از پروردگار متعال، ضمن هماهنگی با معاونان محترم دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی با رعایت موازین شرعی و قانونی در جهت ارتقای کیفی و کمی واحد مذکور با تاکید بر موارد ذیل اهتمام ورزید.

ارتقای فعالیت ستادهای هدایت و اطلاع رسانی

تعیین فرا ظرفیت تخت‌های بیمارستانی (surge capacity) جهت پذیرش و بستری بیماران کووید ۱۹

ایجاد پل ارتباطی بین ستادهای هدایت دانشگاههای استان تهران، سازمان‌های همکار و پشتیبان ( معاونت درمان وزارت متبوع، اورژانس تهران)

مدیریت توزیع و ارجاع بیماران در ستادهای هدایت استان تهران

دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران"

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه