ارسال به دیگران پرینت

کاهش استفاده از ماسک|میانگین رعایت پروتکل‌ها در صنوف ۶۹ درصد است

دبیر کنترل و مراقبت بیماری کرونا در لرستان با اشاره به کاهش استفاده از ماسک توسط مردم در این استان، گفت: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی متأسفانه ۶۹ درصد است.

کاهش استفاده از ماسک|میانگین رعایت پروتکل‌ها در صنوف ۶۹ درصد است

مریم کوشکی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به درصد نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان، اظهار داشت: استفاده از ماسک در بین کارکنان و شاغلین ادارات و سازمان‌ها به دلیل اجباری بودن، بالاتر از سایر مردم است اما همچنان به ۱۰۰ درصد نرسیده است.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک توسط مردم و مسافران در وسایل نقلیه عمومی درون شهری و برون شهری استان، ۷۰ درصد است، عنوان کرد: این میزان نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.

دبیر کنترل و مراقبت بیماری کرونا در لرستان، بیان داشت: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی متأسفانه ۶۹ درصد است.

کوشکی با اشاره به اینکه میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، مؤسسات و دفاتر دولتی و خصوصی استان ۷۰ درصد است، افزود: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌ها و مراکز تأمینی ۸۲ درصد است.

وی، تصریح کرد: بالاترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه مسافربری هوایی و ادارات بوده است و کمترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در داروخانه‌ها بوده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه