ارسال به دیگران پرینت

سالمندان | همه اعضای خانه سالمندان نیشابور به کرونامبتلاشدند

عظیمی نژاد گفت: با مثبت شدن تست 75 ساکن خانه سالمندانی در نیشابور، وضعیت بیمارستان‌های نیشابور فراتر از فوق بحران شد.

  سالمندان | همه اعضای خانه سالمندان نیشابور به کرونامبتلاشدند

محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: تا 48 ساعت گذشته اوضاع نیشابور در شرایط بحرانی بود و ظرفیت‌های تخت‌های بیمارستانی مبتلایان به کرونا در شرایط بسیار محدود قرار داشتیم.

وی افزود: اما از روز گذشته متوجه شدیم بیماران مبتلا به کرونا در خانه سالمندان علی ابن ابی‌طالب در حال افزایش است به نحوی که طی دیروز 12 نفر از این افراد به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور عنوان داشت: با انجام آزمایش از افراد سالمند این مرکز امروز متوجه شدیم تمام 75 نفر ساکن در این مرکز به کرونا مبتلا شده‌اند.

عظیمی نژاد تأکید کرد: از صبح امروز نیز 6 نفر از افراد این مرکز به بیمارستان منتقل‌شده‌اند و اوضاع بیمارستانی نیشابور را دچار شرایط خاص کرده‌اند.

وی بیان داشت: متأسفانه شب گذشته یک نفر از این افراد فوت کرد و با توجه به سن و سال این افراد و بیماری‌های زمینه‌ای شرایط را برای کادر درمان سخت کرده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: صبح امروز جلسه فوق‌العاده ستاد بحران در دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار شد. شرایط از فوق بحران هم برای عبور کرده است و از همه مردم می‌خواهیم در این روزهای سخت کادر درمان را یاری کنند.

 

منبع : خبربان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه