ارسال به دیگران پرینت

گوشی تلفن همراه | کلاهبردار اینستاگرامی دستگیر شد

رییس پلیس فتا البرز از دستگیری کلاهبرداران اینستاگرام که اقدام به تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بود، خبر داد.

 گوشی تلفن همراه   |    کلاهبردار اینستاگرامی دستگیر شد

سرهنگ محمد اقبالی روز در گفت و گو اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینکه یک صفحه اینستاگرامی با تبلیغ فروش گوشی تلفن همراه ، از ۲ نفر از شهروندان مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال در ازای ارسال پستی موبایل دریافت کرده و پس از واریز وجه توسط مالباختگان، دیگر پاسخگوی آن ها نبوده ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران در اقدام اول حساب مقصد وجوه مالباختگان را مسدود و با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی متهم در یکی از استان های مرکزی کشور شدند.

اقبالی گفت : متهم ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری اینترنتی بود اما با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲ فقره کلاهبرداری با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی فروش گوشی موبایل اقرار کرد.

رییس پلیس فتا استان البرز یاداور شد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: کاربران در صورت خرید اینترنتی در نظر داشته باشند که حتما از از سایت های معتبر استفاده کرده و فریب پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی را نخورند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه