ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه ملارد | من به اشتباه فرزند وزیر بهداشت را پیمانکار پروژه معرفی کردم.

امام جمعه ملارد با بیان این‌که فرزند وزیر بهداشت مدیر پروژه بیمارستان ملارد است نه پیمانکار گفت: عذرخواهی بنده از وزیر درباره بیان اشتباه عنوان مسئولیت وی بود که متاسفانه برخی رسانه‌ها صرفاً مساله عذرخواهی از وزیر را پررنگ کردند.

امام جمعه ملارد | من به اشتباه فرزند وزیر بهداشت را پیمانکار پروژه معرفی کردم.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی نوری، امام جمعه ملارد در پاسخ به نحوه عجیب مواجهه برخی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های نزدیک به دولت با نامه او خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: مطالبه زیادی بود از ناحیه مردم که درباره موضوع بیمارستان صحبت شود؛ فرزند وزیر هم پذیرفت که مدیر این پروژه بوده و در نامه هم این موضوع را تائید کرده است اما من به اشتباه وی را پیمانکار پروژه معرفی کردم.

وی گفت: من از باب این‌که در خطبه‌ها گفتم وی پیمانکار بوده و نه مدیر پروژه، عذرخواهی کردم و این هم به‌دلیل اطلاعات غلطی بود که برخی از افراد در سطح شهرستان به من داده بودند و من به استناد حرف آن‌ها گفتم وی پیمانکار بوده است.

امام جمعه ملارد ادامه داد: بنده بعد از این‌که فهمیدم او پیمانکار نبوده بلکه مدیر پروژه بوده است وظیفه خودم دانستم که عذرخواهی کنم؛ در حقیقت عذرخواهی من در همین موضوع بوده است.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی روی کلمه عذرخواهی مانور دادند و گفتند که امام جمعه عذرخواهی کرده است اما عذرخواهی من از باب این بود که برای فرزند وزیر که مدیر پروژه بوده است عنوان پیمانکار به‌کار برده‌ام.

حسینی نوری در پایان تاکید کرد: در این‌باره در نماز جمعه توضیح خواهم داد.

 

منبع : تهران نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه