ارسال به دیگران پرینت

اطلاعیه شماره ۴ بیمارستان جم

حال عمومی محمدرضا شجریان تغییر نکرده است

هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۴ تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

حال عمومی محمدرضا شجریان تغییر نکرده است

هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۴ که ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه بیست و هشتم مرداد منتشر شده، تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می‌رساند علیرغم شایعات متعدد، شرایط عمومی استاد شجریان نسبت به روز قبل تغییری نداشته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی است»

انتشار اطلاعیه شماره ۴ بیمارستان جم در حالی است که بابک حیدری اقدم مدیرعامل این مجموعه درمانی در متنی خطاب به اصحاب رسانه ضمن تاکید بر اینکه رسانه‌ها و مخاطبان برای اطلاع و آگاهی از تازه‌ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان به اطلاعیه‌های این مرکز مراجعه کنند، توضیح داده بود: «احتراما با توجه به بستری مجدد استاد آواز ایران جناب آقای محمدرضا شجریان در بیمارستان جم و همچنین ارائه اخبار متعدد که بسیاری از این موارد بر خلاف واقع و صحت و سقم آن قابل راستی آزمایی نیست. لذا به اطلاع می‌رساند تنها مرجع رسمی جهت اطلاع رسانی این موضوع با هماهنگی کامل تیم پزشکی و خانواده محترم ایشان صورت می‌پذیرد، صفحه رسمی بیمارستان جم در فضای مجازی و سامانه اینترنتی این مرکز خواهد بود. پیشاپیش از حسن نظر شما عزیزان که در جهت تسریع در امور درمان استاد عزیزمان نهایت همکاری را با این مجموعه می‌نمایید تشکر و قدردانی داریم.»

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه