ارسال به دیگران پرینت

سازمان هواشناسی | پیش بینی وزش باد شدید در نوار شرقی طی ۴ روز آینده

طی روزهای شنبه تا سه شنبه (4 تا 7 مرداد) در نوار شرقی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی |  پیش بینی وزش باد شدید در نوار شرقی طی ۴ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز در برخی مناطق کشور وزش باد و رعدوبرق رخ می‌دهد، گفت: طی چهار روز آینده وزش باد شدید در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو اظهار کرد: امروز (۳ مرداد ماه) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، نیمه خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه بعدازظهر امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، استان هرمزگان، جنوب کرمان، فارس، شمال بوشهر، دامنه‌های زاگرس در کهگیلویه و بویر احمد رشد ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و غرب اصفهان نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: شنبه (۴ مرداد) علاوه‌بر این مناطق در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان، روزهای یکشنبه و دوشنبه (۵ و ۶ مرداد) در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد ازظهر سه‌شنبه (۷ مرداد) ابرناکی و بارش پراکنده در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز و در غرب سواحل دریای خزر آغاز می‌شود، گفت: چهارشنبه (۸ مرداد) در شمال غرب، سواحل شمالی و خراسان شمالی وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: طی روزهای شنبه تا سه شنبه (4 تا 7 مرداد) در نوار شرقی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۴ مرداد) قسمتی ابری، در بعدازظهر نیمه ابری و گاهی افزایش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۵ مرداد) کمی ابری، گاهی افزایش باد و در بعدازظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه