ارسال به دیگران پرینت

کشف یک تن و ۲۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هرمزگان

یک تن و ۲۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی هرمزگان و با اجرای طرحهای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد جدی و قاطعانه با قاچاقچیان در ۴۸ ساعت گذشته، در این استان کشف شد.

 کشف یک تن و ۲۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان عصر سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده شامل ۸۹۰ کیلو و ۶۸۸ گرم تریاک، ۳۷۷ کیلو و ۵۲۳ گرم حشیش ، یک کیلو و ۶۹۶ گرم هروئین و ۱۷ کیلو و ۶۲۰گرم سایر مواد است.

سردار غلامرضا جعفری تصریح کرد: در همین مدت زمان ماموران انتظامی هرمزگان موفق شدند ۱۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین ،۲ دستگاه موتورسیکلت و یک شناور حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و ۴۳ نفر از قاچاقچیان را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران  اداره نظارت بر اماکن عمومی هرمزگان نیز در ادامه  طرح های ارتقا ء امنیت اجتماعی و به منظور مقابله با قاچاق کالا در سطح صنوف ، طرح کنترلی و نظارتی را در بندرعباس اجرا کردند.

سردار جعفری گفت: با اجرای این طرح و در بازدید از واحد های صنفی، از انبار ۳ واحد صنفی فروشگاه مواد غذایی تعداد ۲ هزار ۵۲۰ عدد انواع نوشابه های انرژی زای قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد:  با بررسی های بعمل آمده مشخص شد که نوشابه های مذکور قاچاق، بدون تاییدیه از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بوده و حاوی ترکیبات محرک کافئینی و انرژی زا هستند که سلامت بعضی از بیماران به ویژه بیماران اعصاب و روان و قلبی را به خطر می اندازد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با پلیس از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه