ارسال به دیگران پرینت

تغییر ساعت کار ادارات استان تهران به ۷ تا ۱۳ | پنجشنبه‌ها تعطیل است

| تغییر ساعت به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد که ادارات باید به دقت نکات مربوطه را رعایت کنند.

تغییر ساعت کار ادارات استان تهران به ۷ تا ۱۳ |  پنجشنبه‌ها تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به ابلاغ وزارت کشور از تغییر ساعات کار ادارات استان تهران به ۷ تا ۱۳ خبر داد.

 غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت ساعت کاری ادارات اظهار داشت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور ساعت کار ادارات در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۳ می باشد.

وی ادامه داد: همه ادارات استان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود. بنابراعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران تاکید کرد: تغییر ساعت به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد که ادارات باید به دقت نکات مربوطه را رعایت کنند.

 

منبع : ایلنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه