ارسال به دیگران پرینت

سازمان جهانی بهداشت : کرونا به این زودی از بین نمی‌رود

| فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با اپیدمی کرونا اعلام کرد از بین رفتن ویروس کرونا در سطح جهانی در آینده‌ای نزدیک ممکن نیست.

سازمان جهانی بهداشت : کرونا به این زودی از بین نمی‌رود

دیوید نابارو فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با اپیدمی کرونا اظهار کرد: بشریت باید نحوه همزیستی با ویروس کرونا را یاد بگیرد.

او افزود: از بین بردن ویروس در حال حاضر برای جهان هدف منطقی نیست؛ شهروندان باید بتوانند دستکم تا مدتی با آن همزیستی کنند.

دیوید نابارو ادامه داد: گزارش‌های مربوط به ظهور سویه نپالی ویروس در حال بررسی است.

این مقام مسئول در سازمان بهداشت جهانی اضافه کرد: هر زمان که موارد ویروس به طور ناگهانی افزایش یابد، این تصور وجود دارد که سویه جدیدی از ویروس ظهور کرده است و این تعجب آور نخواهد بود. 

او توضیح داد: این ویروس به این زودی از بین نخواهد رفت و ظهور گونه‌های جدید برای آن ادامه خواهد داشت.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه