ارسال به دیگران پرینت

دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه ای تاکید کرد:

هرگونه درخواست واریز پول از بیماران، خارج از مراکز درمانی کلاهبرداری است

دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور اطلاعیه ای ضمن تاکید بر هوشیاری مردم در مقابل کلاهبرداران، هرگونه درخواست واریز پول از بیماران مبتلا به ویروس کرونا به غیر از صندوق مراکز درمانی را کلاهبرداری اعلام کرد.

هرگونه درخواست واریز پول از بیماران، خارج از مراکز درمانی کلاهبرداری است

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن عصر شنبه  قرار گرفته، آمده است: به اطلاع همشهریان محترم میرساند، دریافت هر گونه وجهی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تنها در مراکز درمانی اخذ می شود و هرگونه تماس از سوی افراد مختلف به منظور واریز وجهه کلاهبرداری است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا از همشهریان عزیز تقاضامندیم از پرداخت هر گونه هزینه و واریز وجه به غیر از بخش صندوق مراکز درمانی و مطابق با صورت حساب، خودداری کنند.

،همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه