ارسال به دیگران پرینت

هتلهای ارزان ارمنستان ،تایلند ، کیش و دبی

در ادامه می توانید هتلهای ارزان ارمنستان ،تایلند ،دبی و کیش را مشاهده کنید.

هتلهای ارزان ارمنستان ،تایلند ، کیش و دبی

۵۵آنلاین :

در ادامه می توانید هتلهای ارزان ارمنستان ،تایلند ،دبی و کیش را مشاهده کنید.

هتل های ارزان ارمنستان

این دو هتل که به شما معرفی میکینم جزو ارزان ترین هتل ها در ارمنستان است این هتل ها علاوه بر اینکه بسیار ارزان هستند از نظر کیفیت نیز مورد پسند اکثر مسافران بوده و رضایت کامل را از این هتل ها داشته اند.برای خرید تور های ارمنستان ارزان به سایت سفر باتو مراجعه کنید..

هتل نور ارمنستان

هتل 3 ستاره نور واقع در بخش غربی ایروان در فاصله 6 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.ایستگاه اتوبوس نیز با فاصله 5 دقیقه از هتل قرار دارد که از آنجا به راحتی می توانید به مرکز شهر بروید. ایستگاه مرکزی قطار ایروان 6 کیلومتر با هتل نور فاصله دارد و فاصله فرودگاه بین المللی ایروان تا هتل نور 12 کیلومتر می باشد.کارخانه نوشیدنی براندی آرارات در فاصله ۲ کیلومتر از هتل نور NUR قرار گرفته است، و مجتمع ورزشی کارن Demirchyan که محل برگزاری کنسرت ها نیز هست، ۲.۳ کیلومتر از هتل نور NUR فاصله دارد.اینترنت Wi-Fi در این هتل رایگان است و خدمات هتل 24 ساعته می باشد. اتاق های مجهز به تهویه کننده هوا در هتل نور دارای طراحی روشن با رنگهای گرم و دکوری کلاسیک می باشد. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون ، یخچال و حمام اختصاصی می باشند. صبحانه روزانه در این هتل سرو می شود.تاقهای بزرگ و روشن هتل نور NUR فضایی مطبوع با رنگهای گرم و دکوراسیونی به سبک کلاسیک دارند. هر اتاق یک تلویزیون صفحه تخت، یخچال و حمام خصوصی هم دارد. صبحانه هر روز صبح در غذاخوری هتل نور NUR سرو می شود.

هتل رجینه ارمنستان

هتل رجینه 3 ستاره واقع در قلب ایروان میباشد.هتل رجینه با شعار " اجازه بدهید تا ما هر آنچه شما نیاز دارید را برآورده کنیم" تضمین می‌کند که بهترین خدمات را به مهمانانش در طول مدت اقامتشان در ایروان ارائه دهد.فاصله فرودگاه تا هتل 20 دقیقه رانندگی میباشد.جاذبه‌هایی مانند گالری هنر ملی ارمنستان National Art Gallery و همچنین خانه اپرای ایروان Yerevan Opera House در فاصله 5 کیلومتری از هتل رجینه Regineh Hotel قرار گرفته‌اند. بنای زیبای مسجد کبود Blue Mosque نیز فقط 800 متر از هتل دورتر است.مهمانان هتل رجینه Regineh Hotel می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود در فضای باز آن روزنامه بخوانند و یا در هوای خوب ایروان به آبتنی کردن در استخر روباز هتل سرگرم شوند. باشگاه ورزشی هتل نیز گزینه خوبی برای ورزش کردن در سفر می‌باشد. در لابی هتل رجینه Regineh Hotel که کف آن به زیبایی با سنگ مرمر پوشانده شده یک پیانوی بزرگ نیز گذاشته شده است. درصورتی که می‌خواهید جلسات کاری خود را در اینجا برگزار کنید می‌توانید از سالن کنفرانس هتل رجینه Regineh Hotel که مجهز به امکانات صوتی و تصویری موردنیاز است استفاده کنید.اتاق‌های هتل رجینه Regineh چشم‌انداز بسیار خوبی به مناظر اطراف کوه‌های آرارات دارند.

هتل های ارزان تایلند

پیشاز تصمصیم برایبررسی آفر تورهای تایلند ارزان ادامه مطلب را بخوانید.اصلی ترین موضوعی که در سفر، تاثیر بسیار زیادی دارد، بودجه شما برای مسافرت است. ازین رو برای کسانی که قصد مسافرت به تایلند را دارند،3 هتل زیر را پیشنهاد می کنیم :

هتل ایبیس پوکت

هتل ایبیس پوکت، یکی از هتل های ارزان تایلند است که در تور تایلند، در موارد زیادی، در این هتل اقامت می شود. چنان چه شما در ساحل کارون باشید، تنها سه کیلومتر با این هتل مقرون به صرفه فاصله دارید

همچنین یکی از مزیت های دیگر هتل ایبیس پوکت، به نسبت بسیاری از هتل های پوکت، این است که از نظر موقعیت جغرافیایی، جایگاه خوبی دارد، به طوریکه، با مراکز و اماکن و نواحی دیدنی و گردشگرپذیر و پرطرفدار زیادی چون پارک ملی مینی گلف، کمتر از ۱۳ دقیقه فاصله دارد.

از میان مطالب پیشین سایت: مراکز خرید استانبول را بشناسید

هتل زینگ پاتایا

اگر قصد سفر به تایلند را دارید یکی از هتل هایی که نسبت به سرویس دهی و امکانات خود قیمت مناسبی دارد بی شک هتل زینگ پاتایا می تواند باشد. فاصله کمتر از ده دقیقه ای این هتل تا تا ساحل زیبای این شهر و همچنین فاصله کوتاه ۴۵ دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی، این هتل را از این حیث متمایز می سازد.

استخر، سرویس خشک شویی، پارکینگ رایگان و… تنها چند نمونه از امکانات این هتل اقتصادی می باشد. سرو انواع غذاهای اروپایی و تایلندی در کافه رستوران این هتل از دیگر ویژگی های بارز آن می باشد.

هتل بانکوک پالاس

در معروف ترین بخش منطقه پراتونام هتل ۳ ستاره ای با امکاناتی نسبتا عالی و با هزینه ای کاملا اقتصادی به نام هتل بانکوک پالاس قرار گرفته که می تواند گزینه ای مناسب برای آن دسته از گردشگرانی باشد که آنچنان اهل ولخرجی نیستند!

فاصله ی ۲۳ کیلومتری این هتل تا فرودگاه بین المللی شهر، Suvarnabhumi و ۲ کیلومتری تا ایستگاه منوریل از ویژگی هایی ست که می توان به آن اشاره کرد. مرکز عمده فروشی پراتونام که تنها ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد قطعا یکی از بهترین مکان های شهر برای تهیه سوغاتی و یادگاری ست.

هتل های ارزان دبی

لوکس بودن شهر دبی و جاذبه های زیادی که دارد و همینطور نزدیک بودن آن به ایران باعث شده که ایرانیان زیادی دبی را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کنند اما اگر گران بودن سفر به این شهر یکی از دغدغه های شما شده در این پست می خواهیم به هتل های ارزان دبی اشاره کنیم هتل هایی که بیشتر دو یا سه ستاره هستند اما امکانات خوبی دارند و مناسب یک سفر ارزان می باشند.

هتل دریم پالاس

هتل سه ستاره دریم پالاس (Dream Palace) در منطقه دیره قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۵ دقیقه رانندگی فاصله دارد، این هتل ۱۵۴ اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره هایی قدی دارند و با وسایلی مدرن چیدمان شده اند و دارای امکاناتی مثل تلویزیون، مینی بار، ماهواره، حمام و سشوار هستند، هتل، کافی شاپ و رستورانی دارد که در آن غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود، اگر به دنبال تناسب اندام و فعالیت های ورزشی باشید هتل باشگاه هم دارد، این هتل بهترین محل برای خرید است چون مراکز خرید با برندهای معروف در اطراف آن زیاد است.

هتل ایبیس الرقه

هتل ایبیس الرقه (Ibis Al Rigga) هتلی دو ستاره است که در محله الرقه دبی قرار دارد،از این هتل می توانید با ۵ دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو برسید. هتلی ساده با ۲۸۰ اتاق است اما اثاثیه اتاق های آن راحت است و امکانات اتاق های آن وای فای، سیستم تهویه، سشوار، ماهواره و تلویزیون می باشد، این هتل یک رستوران دارد که در آن به صورت ۲۴ ساعته غذاهای بین المللی سرو می شود، از نظر دسترسی به مراکز خرید هتل ۵ دقیقه رانندگی تا مرکز خرید الغریر فاصله دارد و همچنین در ۱٫۵ کیلومتری هتل در خور دبی قایق هایی است که مردم را به بر دبی می برد، از دیگر امکانات هتل می توان به واکس، اتوکشی، فکی، کپی، تبدیل ارز و … اشاره کرد.

هتل لواندر

هتل لواندر(lavender) یک هتل سه ستاره است که در مرکز شهر دبی در خیابان الجزیره قرار دارد، دسترسی این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی خیلی خوب است چون با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه مترو برسید، هتل دسترسی خوبی هم به مراکز خرید دارد چون مرکز خرید برجمان در ۲ کیلومتری هتل است، ۱۱۷ اتاق دارد که همگی دارای بالکن با چشم انداز پانورامایی هستند، همه سیستم تهویه دارند و مجهز به تلویزیون و امکانات اتوکشی لباس ها هستند، در حمام ها هم سشوار موجود است. هر روز صبح در هتل، صبحانه با قهوه تازه دم داده می شود، در رستوران هتل نیز غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۵ کیلومتر است و دیگر امکانات آن شامل استخر، لاندری، خشکشویی و … می باشد.

هتل سیتی استار

هتل سه ستاره سیتی استار (City Star) فاصله کمی تا ایستگاه مترو، مراکز خرید مهم و منطقه تجاری دارد، این هتل ۱۰ دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و موقعیت مکانی خوب آن به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی به جاذبه های این شهر دسترسی داشته باشید، هتل ۱۰۰ اتاق دارد که همگی امکانات خوبی دارند. در این هتل می توانید هر روز صبح خود را با صبحانه خوشمزه بوفه شروع کنید .

هتل های ارزان کیش

هتل‌های ارزان کیش از هتل‌های پرطرفدار این جزیره هستند، چراکه خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در سفرشان به کیش به جای اینکه در هتل‌های گران قیمت اقامت کنند، هتل‌های ارزان‌ را رزرو کرده و در عوض برای خرید و تفریح هزینه بیشتر کنند. البته باید توجه داشته باشید که قیمت هتل‌ها در ایام مختلف متغیر است و در تعطیلات بالاتر می‌رود. قیمت‌هایی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم مربوط به روزهای عادی‌ست.بیشتر بخوانید: سفر با تور های کیش ارزان

هتل آفتاب شرق

این هتل در نزدیکی ساحل ساخته شده است و در منطقه بومی‌نشین کیش ساخته شده است. ساختمان زیبا و محوطه سرسبز هتل احساس خوبی را به مهمانان منتقل می‌کند. همچنین هتل آفتاب شرق امکانات رفاهی خوبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از این هتل به بسیاری از جاذبه‌های کیش دسترسی خوبی دارید، مثلا شهر زیرزمینی کاریز یا بازار عرب‌ها با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه با این هتل فاصله دارند. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته این هتل برای هر نفر حدود ۳۵ هزار تومان است.

هتل ستاره طلایی

یکی از ارزان‌ترین هتل‌های جزیره کیش هتل ستاره طلایی است. این هتل نسبت به هتل‌های دیگر فاصله بیشتری تا مرکز شهر دارد و همین مسئله باعث شده که قیمت پایین‌تری داشته باشد، اما هتل سرویس رایگان برای شهر در نظر گرفته که این مشکل را حل ‌کند. علاوه بر دنج بودن هتل ستاره طلایی، نزدیک بودن به پارک آهوان از ویژگی‌های مثبت این هتل محسوب می‌شود. قیمت یک شب اقامت در یک اتاق دو تخته برای هر نفر حدود ۳۳ هزار تومان است.

هتل ققنوس

هتل ققنوس انتخاب خوبی برای کسانی است که برای خرید به کیش سفر می‌‌کنند زیرا مرکز خرید زیتون و مرکز خرید مروارید که از معروف‌ترین مراکز خرید کیش هستند در دوقدمی این هتل قرار دارند. همچنین از هتل ققنوس فاصله چندانی با ساحل ندارید. هتل محوطه و فضای سبز زیبایی هم دارد که می‌توانید در وقت‌های بیکاری در آن قدم بزنید. اگر هم دست جمعی سفر می‌کنید می‌توانید با انتخاب اتاق‌های ۵ نفره هم هزینه‌هایتان را پایین بیاورید. قیمت یک شب اقامت در یک سوئیت ۵ تخته برای هر نفر حدود ۴۰ هزار تومان و یک شب اقامت در اتاق دو تخته برای هر نفر حدود ۶۳ هزار تومان است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه