ارسال به دیگران پرینت

وزیر بهداشت اعلام کرد؛

تامین اعتبارات طرح های درمانی بهداشتی فارس

شیراز- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: با مصوباتی که برای فارس در نظر گرفته شده طرح های ناتمام بهداشتی استان تکمیل می شود.

تامین اعتبارات طرح های درمانی بهداشتی فارس

بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری فارس با حضور رئیس جمهور بیان کرد: دو مشکل کمبود آب، محورهای مواصلاتی و راه آهن از جمله مشکلاتی است که در فارس محسوس است.

وی اضافه کرد: عدم دسترسی به خدمات ارتباطی یکی از مشکلاتی است که در مناطق جنوبی استان فارس بیش از سایر نقاط دیده شده و این در حالی است که کمبود آب در مناطق مختلف فارس چالش‌های اساسی در این منطقه ایجاد کرده است.

وزیر بهداشت در ادامه تاکید کرد: از جمله مشکلاتی که در روستا و شهرستان‌های جنوبی فارس دیده می‌شود می‌توان به مشکلات موجود در حوزه تأمین برق، مسیرهای مواصلاتی و تأمین برق صنعتی می‌توان اشاره کرد.

عین اللهی در خصوص مصوبات بهداشت و درمان عنوان کرد: اختصاص ۵٠٠ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهر جدید صدرا، تأمین فاینانس بیمارستان مرکزی شیراز، اختصاص ٢٠٠ میلیارد تومان برای بیمارستان اعصاب و روان، تکمیل بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی، اختصاص بیمارستان شهرستان‌های داراب و مرودشت، مسیری، قادرآباد، فسا و جهرم، تأمین اعتبارات ١٠۵ پروژه بهداشتی فارس و اختصاص ٩۵ میلیارد تومان برای بیمارستان ارسنجان از جمله مصوباتی است که در خصوص بهداشت طی سفر به فارس مصوب شده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه